4:15 p. m.

Confesiones

Publicado por Pansete |

El meu inconscient, és a dir, el subPansete, intentava un cop més que reprimís la informació però al final no ha estat possible.
Amb gran desconcert del meu cor, us he de dir que... la meva família per banda de mare... és... valenciana. Sí.
Originària, concretament d´Altea, molt a propet d´Alacant (glups!) i de Benidorm (reglups!). Tanta conya, tanta conya, i sempre ho he sabut però, literalment, no era conscient, ni quan parlava dels assassinats múltiples, el Foro Papal de la Família o les taronges; de fet, quan estic amb la meva família em surt el clàssic "che, collons!" que ja és crit de guerra d´aquest blog. Els origens són els origens, xico.
Què passarà, ara? Us tinc en tan alta estima que tant m´espero una expulsió com membre d´aquest blog així com també podria ser que m´adorèssiu en plan secta paellera-fallera-satànica.

Mediterrani orxatero: a que l´estampa és boniqueta?

Per aquests correrons va córrer, fa molts anys, un protoPansete...
Llàstima de no quedar-s´hi.

Altea: el primer poble que té nom de cotxe. I no al revés.

Endogamia Virtual: che, collons!!!

3 comentarios:

Dr. Bermúdez dijo...

Tú también, Bruto, tú también...

Apenado y a un tiempo envidioso, te saluda

S.

Aleix dijo...

Ja que estem en un momento confessiones... La meva familia per part de mare és d'un dels ultims, ultimissims pobles abans d'arribar a La Terra Promesa. Vamos, que no m'extranyaria que algún valencianet ben plantat hagués fet alguna visita per les festes majors, i vés a saber...

Dr. Bermúdez dijo...

Puestos a confesar, sincerémonos todos: como bien se puede ver en la foto, yo soy el primero de mi familia en no caminar a cuatro patas... Mis parientes más cercanos hace bien poco que bajaron de un árbol... que está en Valencia...

S.

Subscribe