3:56 p. m.

Cal col.legiar-se

Publicado por Aleix |

Sí, cal fer-ho. Amb urgència, afegiria. Millor fer-ho avui mateix i, d'aquesta manera, donar el suport que es mereix a persones com Oliver Martínez, president de la secció de psicologia esportiva del Col.legi Oficial de Psicòlegs, via 20 minutos:

Una victoria del Barça podría beneficiar el ‘sí’ al Estatut
La alegría se contagiaría, pero la derrota provocaría un ‘shock’, según el Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya.

El resultado de la final de la Champions puede influir en la actitud social respecto de la política e incluso en el resultado del referéndum del Estatut, según la opinión de los psicólogos. La victoria del Barça haría olvidar la crisis del tripartito y ayudaría al Sí, pero una derrota puede potenciar un voto negativo.
El psicólogo asegura que la sensación de «impaciencia y ansiedad se apoderaron del aficionado del Barça, desde el momento en que se sabía que su equipo iba a jugar la final». En el caso del Barça, a esta impaciencia se une la sensación de que esta vez «no se le puede escapar la final porque se sabe superior».
La explosión de alegría que provocaría una victoria culé entre los aficionados se contagiaría a la gente que no le gusta el fútbol. «La felicidad es un fenómeno universal que se transmite entre las personas, por tanto, los no aficionados se sumarían a esta fiesta como algo suyo», asegura el psicólogo.
Una derrota podría producir un estado de «shock» que daría problemas al club.

Ara ja dormo més tranquil! Tota aquesta setmana donant voltes al llit, que si s'aprovarà l'estatut o no, que si el barça serà campió... poc podria jo pensar que aquestes dues preocupacions meves estaven íntimament lligades! Ai, els psicòlegs, com en saben!

1 comentarios:

Pansete dijo...

Un psicòleg amb càrrec parlant al 20 minutos? Solvència contrastada!
Fa temps que sabem que els psicòlegs han perdut el nord. De fet, sabem del cert que mai no el van tenir massa clar. La llàstima que sento és per la gent que cau en les seves mans... Clar que, ben mirat, que els bombin: no haver-se casat amb aquell loser o no haver tingut "la parelleta". Anda yaaa...

Subscribe