3:20 p. m.

Cliente republicano no paga

Publicado por Aleix |

No hi ha manera. Cada día em faig el propòsit de no pensar en La Tierra de la Luz y Del Color, i cada nit he d'anar a dormir pensant "potser demà, potser demà...".
No puc arribar a un altre conclusió: Rita Barberà és lectora asidua de l'Endogamia:

"El Ayuntamiento pretende hacer nichos sobre un lugar donde reposan víctimas del franquismo". ¿El ayuntamiento de dónde?

En altres noticies (la pàgina següent de El País, vamos), Zaplana acaba les piles de la calculadora i, es clar, no voldràs sumar milions d'euros amb els dits?


A veure los del Endogamia...
Xe collons! Sempre surt el Eduardo
!



UPDATE: Quan deia que la Rita era lectora asídua no mentía:

4 comentarios:

Pansete dijo...

¡Ande o no ande, robando a la grande! Quant n´hem d´aprendre d´en Zaplana and his burglar boys and girls...

Pansete dijo...

Tot això són visitants asidus de l'Endogamia? No fotis, neng!

Aleix dijo...

Home, asidus... pues jo diria que no. Nomñes cal veure la procedència dels interfectes per adonar-se de la trista realitat; "jo era un humil internauta de San Juan de Puerto Rico fins que s'em va passar pel cap buscar al google aquell video tan cachondo del Berlusconi follant-se la poli. No se com vaig acabar en una especie de web on es passaven el dia parlant de Valencia. Menys mal que vaig tancar la finestra als 2 segons i no hi he tornat més".

Tot i això, resulta curiós posar els paisos de procedència junts: Valencia, San Juan, Medellín, Madrid, Reus, Andorra la Vella, Honolulu... ¿Que poden tenir en comú per haber acabat confluint aquí? Mmmmm...

Pansete dijo...

Qui sap, man? Aquest món és el que té. Ara, jo em quedo amb LA dada: ens han llegit valencians. Poc o més. Però, ni que fos buscant fotos de la Rita per excitar-se, ens han trobat. I em pregunto: com és que no ens han saltat a la iugular? O és que tan aviat es veu que som uns imbècils amb qui no val la pena discutir?

Subscribe