12:02 a. m.

Como los más grandes...

Publicado por Dr. Bermúdez |

Enhorabuena, Fernandito.

Has triunfado en lo tuyo, y por segunda vez -cosa que difícilmente podrás lograr en ninguna de las demás actividades que como ser humano puedas llevar a cabo...-. Esperaba no tener que felicitarte por ello, pero es justo reconocer a los que valen: sabes pilotar coches de carreras.

Sin embargo, recuerda que ser grande no es sólo ganar. Desde tu metro y medio escaso, seguro que podrás entender a qué me refiero... La grandeza no se logra a base de triunfos; y es que grandes hay muchos, leyendas pocas. Así que, Fernandito, esfuérzate más: imita a los que son verdaderas leyendas: Ayrton Senna, El Cazador de Cocodrilos, Paquirri... todos fueron buenos en lo suyo; lo que les hizo leyendas fue dejarse la piel en ello...

¡Adelante, Fernandito, aspira a lo máximo!

Un sincero admirador


Fernando Alonso: la soledad de la cima...

Endogamia Virtual: Con el caballo ganador, siempre

3 comentarios:

Kesoytiza dijo...

Si hi hagués un Déu aquest hauria provocat un Armageddon contra el R25 de l'Alonso, i en Schummi (que també és imbècil, val a dir) s'hagués pogut treure la seva cuca envernissada de vermell i pixar-se a la cara d'aquest oligofrènic.

A veure si al final resultarà que Déu no existeix...


Per cert, nens d'EV: Per quan la versió comercialitzada de la samarreta CHÉ? Que alguns ja tenim ganes de guanyar-nos l'odi pels carrers!

Unknown dijo...

McLaren, ja saps què et toca!

Pansete dijo...

Amic Kesoytiza, com pot veure per la foto del meu perfil, la samarreta existeix. Jo ja me l'he posat i li puc assegurar que a la gent no li fa massa gràcia. És a dir: el que esperàvem i volíem.
Per aconseguir-la només ha de demanar-la. I jo em posaré en contacte amb vosté...

Subscribe