10:36 a. m.

Banca i joventut

Publicado por Pansete |

Fa poc mariposejava per un conegut campus universitari instal·lat en una bella terra i un cartell va cridar la meva atenció. Aquí un detall del mateix:

No sabia que els directors bancaris poguéssin volar.

Us convido a que visiteu CMCool (és a dir: "Caja Madrid Cool"). Us indignarà i us farà riure a parts iguals, ho prometo. De tota manera, no inventen res: el primer intent era el de LKXA (és a dir: "La Caixa" en llenguatge SMS, per qui no s'havia adonat... ¿¡que potser no sou joves?!).

Amics: quina jeta tenen. Quina jeta!

"Pepita, ¡la setmana passada vaig pagar l'últim rebut de l'hipoteca!
Llàstima que el meu difunt Marcial no ho hagi vist".


Endogàmia Virtual: la banca sempre guanya.

5 comentarios:

Unknown dijo...

Jo ja tinc la meva targeta "Monopoly's Polish Edition", i espero amb ànsies que s'acabi la llista d'espera de la "Golden Malaya".

Dr. Bermúdez dijo...

Pues yo espero en ascuas el libro de Julián Muñoz sobre inversiones en el sector inmobiliario, prologado por el alcaide de la prisión de Alahurín de la Torre...

Aleix dijo...

Rematant l'oxímoron "banca guay", un parell d'exemples il.lustres: Caixa Catalunya i la seva campanya de jovescompromesosamblasocietatqueviuenatopeipaguenleshipotequesquefacifalta,
i un campañón del bbva que es mereixerà edició propia en dvd: patrocini de totes (TOTES) les gales de operación triunfo + (atenció) la cançoneta oficial que els triunfitos canten al expel.lir-ne un. L'expressió "vergonya aliena" es queda molt, molt curta. S'assembla més a l'expressió "empatía sobtada amb el panteó complert d'assesins en serie"

Pansete dijo...

No, sí ja sabia jo que el tema ens tocava la fibra sensible de l'escrot...

Anónimo dijo...

i la del ovaris, especialment quan t'envien un sms publicitari al movil a primera hora del matí preguntant "quieres ser cool?"
Article endogamic sobre el tema "sms tocaescrots" necessari

Subscribe