9:07 a. m.

Need for Speed

Publicado por Aleix |















Ara que el món és difinitivament un The Sims a tamany real, Endogamia Virtual no podria faltar a la cita més esperada per tots els fans de l'automovilisme: la posada en marxa del carnet per punts.

Amics, quines jornades prèvies al matx, quina manera d'escalfar el partit! Reportatges les 24 hores anunciant La Fí dels Temps, declaracions apocalíptiques en el (sub) món de la restauració en carretera... Fins i tot va haver de sortir la Milà a fer un dels seus programets "de denúncia" (ha!) per conscienciar l'espanyol mitg, que ja se sap que ens aquests casos tira cap al mitg-baix.

Es que la gent no guanya per disgustos. Primer la prohibició del fumar, i ara això del carnet per punts. Aquesta mania d'en ZP de fer-nos passar per europeus acabarà amb un alçament militar a la mínima de canvi...

Bueno, a lo que íbamos. El Gran Día Fou Arribat, i els mitjans s'hi recreen, amigos.

Primer les bones noticies: Catalunya, un cop més triumfant: "Respecte a la pèrdua de punts, la DGT farà avui públiques les dades de tot Espanya, encara que ahir es van saber les d'algunes autonomies. D'entre totes, destaca Catalunya, que lidera la llista de pèrdua de punts."

Podría entendre's com una mala noticia, però no ho és en absolut. Fixeu-vos, tants anys parlant del desequilibri territorial català, i el carnet per punts s'el ha cargat en 24 hores:

Les dades de València encara no són públiques...

De totes maneres, el millor és la crònica dels feyts a pau de carretera. Diu La Vanguardia:
"Uno de ellos, Danny Roberto P.O., de 22 años y natural de Venezuela pero residente en Olot (Girona), perdió ayer 16 puntos, aunque no tenía ninguno porque no disponía de carné de conducir. El conductor fue "pescado" tras realizar una maniobra incorrecta (3 puntos menos), con una tasa de alcohol de 0,63 miligramos por litro de aire espirado (6 puntos menos), sin el cinturón de seguridad abrochado (4 puntos menos) y, para completar la denuncia sin permiso de conducción (4 puntos menos).
A pesar de todo ello, el automovilista no paró de "faltar al respeto e insultar" a los Mossos, e incluso agredió a uno de ellos, por lo que fue detenido por atentado a los agentes de la autoridad y hoy ha pasado a disposición judicial, tras lo que ha quedado en libertad."
Per la seva part, l'ABC demostra una vegada més conèixer el valor de les paraules:
"Dos conductores catalanes pierden todos los puntos del carnet en una mañana
Dos conductores catalanes han perdido esta mañana, primera de la aplicación del nuevo carnet, los 12 puntos de que disponían y se han quedado, por tanto, sin permiso de conducir, al ser sorprendidos mientras conducían bajo los efectos del alcohol y circulando en sentido contrario en una autovía, en un caso, y marcha atrás y también bebido, en el otro."
I així...

La llista és interminable, però no podiem deixar passar l'anàlisi, sempre profund, de la nostra estimada Libertad Digital. Només ells han sabut entendre de veritat què s'amaga darrere tota aquesta tangana:
"En su primer día de aplicación, la ley reguladora del permiso de conducir por puntos ha producido sanciones a cien conductores y la retirada del carnet a cinco de ellos. El Gobierno se ha volcado en la puesta en escena de los primeros controles policiales, una sobreactuación que recuerda su necesidad de evasiones de la deprimente fractura nacional que su rendición a ETA ha provocado. [...] España pasa por su peor crisis política e institucional desde 1975, y el ministro del Interior se aplica en soplar ejemplarmente por el pitorro del alcoholímetro. Una imagen que expresa lo que este Gobierno ha venido a hacer: crear problemas donde no los había y encubrirlos con una ejemplaridad que nadie necesita.
Porque la prioridad de Rubalcaba debería ser cazar terroristas, no conductores."
Endogamia Virtual: Al KO per punts.

4 comentarios:

Dr. Bermúdez dijo...

Amigos todos,

un detalle de los escalofriantes datos que maese Aleix nos ha brindado me llena de especial pavor, y es el que tiene que ver con la vergonzosa detención de Danny Roberto P.O. ¿Qué tierra de acogida somos cuando castigamos con severidad a un invitado que, desconocedor de las costumbres locales, decide conducir con un estilo diferente al nuestro?¿Acaso somos quién para retirar de circulación a Danny Roberto, que nos enriquece a todos con sus costumbres y hace de ésta una tierra de mescolanza e hibridación? ¿O es que, eurocentristas como nos estamos volviendo, ya nada queremos saber de esa segunda patria que es el cono sur, en la que se vive, se canta y se conduce con pasión y alegría?
Indignado, reclamo a las autoridades pertinentes que liberen de inmdeiato a Danny Roberto y le hagan entrega de un carné "amigo" que le permita conducir aquí vehículos como en su noble tierra conducía asnos -o llamas, si las hubiera en Venezuela, o tapires de la selva virgen-.

Integrador y ecologista, se despide

Dr. Sandro

Pansete dijo...

Digueu-me fill de puta (tots sabem que ho mereixo) però anem a fer una petita estadística:
- morts directes per ETA en els últims 40 anys (pràcticament tota l'existència dels chicarron@s del norte): 817, sempre segons la merda de Wikipedia; jo tenia entès que era uns quants més però és clar: què he de saber jo...

- morts en accidents de trànsit durant, només, l'any passat: 3329. Si no creieu aquest covard i assassí antidemòcrata sempre us podeu anar a l'informe de la DGT:
http://www.dgt.es/dgt_informa/investigaciones/accidentes_mortales_24h_2005.pdf

Certament: el primer problema dels espanyols sempre ha estat el "siego, asiago y vil terrorismo".

Digueu-me demagog, amics, que ho tindré ben merescut. Però justament per això, jo, de gran, vull escriure a "Libertad Digital".

Aleix dijo...

Home, sempre podem obrir un blog paral.el a ca'n Libertad: http://blogs.libertaddigital.com/

L'impacte de trobar-te això només obrir la pàgina supera de llarg qualsevol trapelleria de les nostres:


Enviado a las 04/07/2006 06:58:31
" Discurso de J. Mª Aznar en Navacerrada "

Como homenaje a mi Presidente, me permito reproducir el magnífico discurso que ayer pronunció José María Aznar en la inauguración de los cursos de verano que organiza la Fundación FAES que él preside en Navacerrada (Madrid).

Pansete dijo...

Això sí que és hardcore i deixa't tu de fist fuckings...

Subscribe