11:55 a. m.

Indignitat democràtica

Publicado por Aleix |

Estic completament d'acord amb Libertad Digital; És impresentable que la ministra de cultura es declari públicament fan de Metallica i Lujuria.

A veure, que pasa amb Gigatrón? Com es pot elogiar els autors de El morado comunero, o Las orgias de Ramsés el Grande i passar per alt joies de l'art contemporani com Mazinguer Metal, Ministro del Pisto o Te peto el cacas?


El Chepas. Ens estalviem la broma fàcil.


Els Gigatrón van dedicar una canço a gafapastas com aquests. Quin escàndol senyora Ministra!

En un acte de restitució cultural i memòria històrica, un comparatiu que hauria de ser innecessàri: Lujuria -Espinas en el corazón vs Gigatrón -Caballón.






Senyora Calvo, faci el favor de corretgir la seva postura, indigna de la representant de tots els demòcrates.

PD: in other news, un tal John Stossell diu que aturar el tràfic d'organs és inmoral. I aporta proves concloents:
Encontré fotografías de hombres de las Filipinas que habían canjeado un riñón por apenas 1.000 dólares. Estaban posando en una playa, enseñando sus cicatrices. Tales fotografías hacen decir a los ricos norteamericanos: "¡Estos pobres fueron explotados! Arriesgaron sus vidas por apenas 1.000 dólares". ¿Pero qué nos da el derecho a decidir por ellos? Nadie les obligó. Querían 1.000 dólares más de lo que querían tener dos riñones. Decir que el pobre está demasiado desesperado para resistir una tentación peligrosa es ser paternalista. Los pobres también tienen derecho a decidir qué hacer con sus vidas.

3 comentarios:

Aleix dijo...

Comentar-se un mateix és molt trist, però és que aquest Stossel és tan bò que sembla de dibuixos animats:

"John Sheperson es un héroe. Cuando el Huracán Katrina golpeó a Estados Unidos, puso las noticias y supo que la gente de Mississippi había perdido el suministro eléctrico. Necesitaban generadores desesperadamente. Decidió ayudarles, al tiempo que se ayudaba a sí mismo. Cogió prestado dinero, compró diecinueve generadores, alquiló un U-Haul y condujo 600 millas hasta Mississippi, donde ofreció los generadores en venta al doble del precio que él había pagado por ellos."
"Pero hacer dinero no es un mal, es bueno. La vida moderna es posible gracias a quienes trabajan para hacer dinero. Y hacer beneficios de "aprovecharse" de la gente en dificultades satisfaciendo sus necesidades es mejor aún."
http://www.libertaddigital.com/php3/opi_desa.php3?fecha_edi_on=2006-05-31&cpn=31769

Pansete dijo...

Insisteixo: què perduts estan els sociates aka "popular culture's friends".

I l'Stossell té raó; és clar que sí! Amb el seu cos que cadascú faci el que vulgui! Ara bé, amb el cos del sr. Stossell jo també faria el que voldria; i conec un parell d'antics sergents de l'exèrcit serbi que, per 600 euros, estarien encantats d'esbudellar viu... a qualsevol.

Anónimo dijo...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

Subscribe