11:43 a. m.

Ley y Orden

Publicado por Aleix |

Amigues totes, avui l'Endogamia es vesteix de gala per donar la benvinguda a un individu injustament arrinconat en aquest, el vostre blog.

Ancho Allende, aka Nacho Torbellino, aka Torbe, és un pajaro de cuidado, una especie de Santiago Segura etapa La Vegas, a més del protagonista d'un suseso espelusnante en nuestra democracia.

Però no ens adelentem, primer el paio en qüestió:

Si amics, era Sabor a Tí, i aquest era en Torbe en sus años mozos. El Youtube té una bona vintena de les seves intervencions mediàtiques (Crónicas Marcianas included), on, com diuen, se fraguó la leyenda.

De totes maneres, això ja ho sabeu. Uns erudits de la premsa subterrània com vosaltres segur que sou asídus a Puta Locura, la megagües on el amigo es forra a base de banners guarros y politonos variats. Vamos, el somni de qualsevol dels que escribim aquí.

El cas es que, anant al tema d'una vegada, l'amic Torbe no se li va acudir un altre cosa que emular en Pansete i fer periodisme d'investigació en la España Profunda. El resultat, un article imprescindible que busca respostes: "¿Por qué las chicas de Torrelavega son tan feas?"


El lugar


Sus habitantes


Sus habitantas

A partir d'aquí, un esperit inquiet com el d'en Torbi no va poder estar quiet:


Sólo por 9.95!

I ja està liada...
La notabilissima alcaldia de Torrelavega no va escatimar esforços en col.laborar en la justicia en pro de la democràcia i contra el terrorisme, denunciant Torbe i, ja que hi som, demanant la clausura de la pàgina a la CMT i a una cosa anomenada "Dirección General de la Mujer del Gobierno de Cantabria".


"como alcalde vuestro que soy os debo una denuncia, y una denuncia es lo que os voy a dar"!


I mira tu, la tele debia estrar espatllada aquell dia, perque un parell de guardia civils han detingut Torbe i me'l han tingut en el cuarto de les rates tota una nit.

En Torbe, arrepentit, demana perdó en el video següent:


Endogamia Virtual: castigats sense postres

4 comentarios:

Unknown dijo...

Prototipus de matxo ibèric.

Pansete dijo...

Ui, vol dir això que a partir d'ara també som denunciables? Joder, anda que si els de Xanadú ens foten una querella... Però si no fem mal a ningú i encara els fem publicitat! Ja em veig al Diario de Putricia defensant-nos: "no, si nosotros sólo queríamos echarnos unas risas..."

Dr. Bermúdez dijo...

... a costa de la madre de unos cántabros descerebrados que, hartos de joderse a las pocas ovejas que habitaban sus lares, empezaron a mezclarse con los últimos ejemplares hembra de neanderthal, y vivieron felices y comieron musgo y piedras, que es lo único que hay en Torrelavega.
Y colorín-colorado, nos vemos en el juzgado.

Dr. Bermúdez dijo...

¡Todos con Nacho, mártir de la causa de los hijosdeputa y los faltones!¡Muerte al infiel y al torrelavegano -y a la torrelavegana, por supuesto...-!¡Aaaarrggg...! (con ira y desesperación)

(Telón)

FIN DEL PRIMER ACTO

Subscribe