12:14 p. m.

Gracias por este sueño

Publicado por Aleix |

Directe de la llista de correu de MondoBrutto:


La productora Grupo Piceber-Frenchy hará la selección para la película "El Código Aparinci" de actores valencianos los días 2, 3 y 4 de mayo, las tres jornadas en la discoteca Gurú. El horario de trabajo para realizar las pruebas también se han establecido ya: por la mañana, de 11 a 14 horas, y por la
tarde, de 16 a 19 horas.
En total serán seis horas diarias de casting. El día 2 de mayo se dedicará por completo a la selección de actores profesionales, prosiguiendo esa labor el día 3, por la tarde, de las 16.15 a las 17.15 horas, aproximadamente. El resto de las jornadas se elegirán los papeles secundarios que faltan por cubrir en el reparto y numerosos secundarios, en una cifra imposible de concretar hasta que la productora no haya realizado las pruebas de rostro, voz y fotogenia. Pero Pilar Silla, responsable del casting, da como número indicativo la citada veintena.
Los interesados en dichas pruebas, deben llamar a la discoteca Gurú, teléfono 96 3633700.
Que què és El Codigo Aparinci? ¿Y tu me lo preguntas? El Codigo Aparinci es Valencia en estat pur.

Em sembla que no cal dir que es el que toca, oi?

1:36 p. m.

De profesión sus agresiones

Publicado por Aleix |

Ai que patirem...
El País, avui mateix:

Los datos revelan que 835.000 empleadas han sido objeto de presiones, insinuaciones, propuestas y roces de tipo sexual por parte de compañeros o superiores, y que 180.000 de esas mujeres han llegado a sufrir situaciones de acoso muy graves: desde tocamientos y besos o abrazos no deseados, a propuestas de relación sexual bajo chantaje laboral, hechos que están tipificados como delitos contra la libertad sexual.
A que acojona? Pues espera, que la cosa continua:
La encuesta muestra que todas las mujeres son susceptibles de sufrir acoso, pero son las más jóvenes las que se encuentran en situación más vulnerable. De hecho, entre las chicas de 16 a 24 años el porcentaje de acosadas llega al 21,2%, lo cual es especialmente grave porque incide en personas que se encuentran habitualmente en situación laboral más precaria y, por su menor edad, tienen menos mecanismos de defensa.
Així les coses, que podem fer si no pensar que vivim en un país medieval, on les dones son poc menys que esclavitzades i on encara existeix el dret de pernada? Pues poca cosa més, primera perque si insinues el contrari vas castigat contra la paret (la paret del bar on et veus obligat a passar la nit), i segona perque, a veure, amb fonts de tan prestigi com el Intituto de la Mujer, està clarissim el que passa, no?
Vamos que el mateix El País ho deia clarito, clarito ahir mateix:
Una de cada 10 mujeres ha sufrido acoso sexual en el trabajo. Según los datos del Instituto de la Mujer, 1.310.000 trabajadoras son víctimas de este tipo de abusos en España, que oscilan entre los chistes picantes y el asalto
Un milio tres centres deu mil. Chungo, eh? L'unic que no he acabat d'entrendre és el final aquest que equipara un acudit i una violació. Això dec ser jo, que no ho hé entès bé; anem a mirar l'estudi en si, que allà ens donaràn totes les dades.
(nota: alguns cercles anomenen el que veureu a continuació "verificar les fonts" o, fins i tot en alguns casos "analitzar la informació". Entenem el shock que suposa pensar que hi hagi gent que pugui arribar a fer aquesta mena de coses. Des d'Endogamia Virtual respectem el dret dels lectors a abandonar la lectura d'aquest article en el moment que ho considerin necessari)



D'entrada, la portada mola, amb el logo del Ministeri i tal. Vamos, que aquí ens ho aclariràn tot:



Ui, i això? A veure, tornem-ho a llegir... "Aquellas situaciones de acoso sufridas por las mujeres en su trabajo en el último año, independientemente de que las propias trabajadoras lo consideren o no acoso sexual". Toma, i qui ho considera? L'agressor? l'Institut de la Dona? Bueno, no ens preocupem tant, segur que son comportament absolutament aberrants, que cauen pel seu propi pes:



Esto... Un acudit? Mirar? Demanar una cita? Cony, menys mal que no estic solter, una mica més i formo part dels delincuents que demanen per sortir a noies entre 16 i 24 anys!! M'apassiona també la deliciosa ambigúetat del concepte "piropo"; es refereix a un piropo que fa gracia (o fins i tot aixeca l'autestima un dia una mica pocho), o es refereix a una d'aquelles frases castizas que ofenen? És curiós, jo em pensava que a primer de carrera explicaven que en una enquesta les preguntes han de ser clares, concretes i no generar dubtes en l'entrevistat... Bueno, suposo que, si la cosa és tan greu com diuen els diaris serà perque tot es concentra en la banda greu, no?



I aleshores, aquell milio d'españoles que patien?




No ha pogut passar que el redactor de el País consideri que una noticia per sota del milió de victimes no és prou greu i hagi buscat una xifra més altra, no?
A veure, agafem la calculadora... Segons el Ministeri, 525.000 dones han "patit" assetjament greu o molt greu, encara que ni elles mateixes se'n han adonat (ho sento, pero em nego a comptabilitzar les mirades com assetjament) i 480.000 l'han patit i s'han percatat de la cosa. Els numeros arribarien al milió noticiable, si no fós perque el terme "assetjament tècnic" inclou en la seva definició totes les victimes que han patit assetjament declarat. O sigui, que de 1.310.000 victimes indefenses, hem passat a 480.000 victimes, 45.000 "victimes tècniques" , 790.000 persones que no els ha agradat que les miressin i els hi diguessin "piropos" i 450.000 més que tampoc els ha agradat en el fons, però que extranyament deuen estar tan alienades que ni se'n han enterat, les pobres.

Descansem un moment de tant de numero i recordem aquell parragraf del principi on es parlava tan de la victima i tan poc de l'agressor. Tampoc és que calgui, tothom sap que l'agressor sexual a la feina és el superior de la pobra victima, que l'extorsiona i li fa txantatge econòmic. De calaix, vamos:



Ehh... Vaja, i això que l'estadistica contempla tots els casos d'assetjament, fins i tot la mirada no percebuda per la victima. Però a veure, no haviem quedat que els caps de les empreses eren tots uns cavernicoles extorsionadors? Com pot ser que la gran majoria siguin companys de feina? I com pot ser que només un 2% de les enquestades ( el 21% del 8,5%, pag 26 del document) digui haver patit algun tipus de transtorn derivat de l'assatjament sexual? Però aquest no era un país plè de criminals?

7:18 p. m.

The way of the Monkey

Publicado por Dr. Bermúdez |

Queridos amigos,

tras visionar el bellísimo video "The way of the Master", sólo puedo afirmar que el hermano Pansu tiene toda la razón al pedir un post enterito para tan salvaje documento. Es más, creo que Endogamia Virtual, como plataforma culturizadora que es, debería enviar a todos sus conocidos la dirección de tan hermosos documento, lleno de fe, esperanza y caridad...



Evangelizador de nuevo cuño, explicando a sus seguidores las similitudes entre el hombre y un plátano... no ha visitado duchas de gimnasio ni nada, el bigotudo...
Orando por vuestras almas, se despide

Padre Sandro

3:14 p. m.

Geox by Pope

Publicado por Aleix |



Patidifús m'he quedat al llegir aquest imprescindible article del Wall Street Journal (si, si, el maueix Wall Street Journal). Tots ja sabiem que aquest papa era un catxondo i, com a bon nazi, un fashion victim de la muerte.Ara, lo d'aquest article té bastanta tela: el Papa és una especie d'anunci amb potes que, cual membre de la familia Serrano, tan et llueix unes ulleres de sol Serengeti en les seves excusions, com s'et calça unes Geox per anar de passeig. Y tan ricamente, oiga!



Les declaracions dels implicats no tenen desperdici: "Si el Papa usa els nostres productes es que funcionen. Quin millor testimoni?" Pues, si, desde fa temps el tema dels testimonis el porta molt bé l'esglesia catòlica.

La llista de marques es potent, des de la Natuzzi, fins a la Volkswagen, la BMW o la Mercedes, però el millor havia d'arribar al final. Casi que passo de traduir-ho perquè l'original conservi tot el seu impacte:

Apple Computer Inc. declined to comment on the pencil-thin iPod nano that Benedict received as a gift from employees of Vatican Radio on the station's 75th anniversary. Radio technicians specially ordered the nano from Apple with the engraving "To His Holiness, Benedict XVI" and packed it with Vatican Radio programming. But Apple trade magazines, such as Macworld, immediately trumpeted the event, peppering their Web sites with newspaper reports of the gift.

Pues això, jo també declino els comentaris...

7:39 p. m.

No fears, no limits

Publicado por Pansete |

Crec recordar que fou el mestre Aleix que fa poc ens parlava de l´existència d´un nou programa a Quatro (esa televisión diferente) entitolat "La Casa de Cristal". Crec que molt n´hauríem de parlar malgrat estic convençut que cap de nosaltres no l´ha vist mai... encara.

http://www.cuatro.com/programas/entretenimiento/lacasadecristal/

Visto que eso de la televisión diferente no els acaba de rutllar, no se´ls ocorre una altra cosa que ficar a sis dones amb, diguem, eh... desajustaments psicològics i, eh... en fi... guarir-les? Mira, potser guarir-les no, però lo fascinant que és això de la superació humana doncs sempre està molt bé veure-ho per la tele. Què guai.

(Per cert, un dia també podríem parlar del programa que fan a Localia de la parella de sexòlegs (Mongo i Monga) que, qual Supernannies de la mandanga, ajuden a parelles a solucionar els problemets sexuals derivats de la rutina, el nonsense vital i, en definitiva, la nàusea. Que no, que no faig conya...)

Senyora histèrica que recorda, amb enyor,
un amant senegalès


PS: a hores d'ara ja he vist 25 minuts del programa i puc parlar amb cert coneixement de causa. No us el perdeu perquè és increïble! Sabia que aquest dia arribaria: Psicologia i telerrealitat, per fi, conceptes agermanats. (Anava a escriure "suposada Psicologia" però no, això és el més fotut del cas: aquesta LA Psicologia).
No us perdeu la Mama Linda, mare castradora contra la qual les hienes confabulen. Sabeu que les càmeres entren a les pseudosessions terapèutiques? Sabíeu que hi ha una dona que acaba de mig sortir d'una "grave enfermedad cerebral?" (eufemisme de "tumor-com-una-patata-al-cervell")?
El més fascinant: en 25 minuts ningú ha parlar de "psicòlegs","teràpia" o "malaltia" sinó de "expertos", "asesores", "coach" (jo de gran, vull ser "coacher"), "técnicas", etc. Ah, el poder la paraula. Clar que sí, tu canvia el llenguatge que amb això solet ja estàs canviant la realitat!

5:50 p. m.

Mundo ESO

Publicado por Dr. Bermúdez |

Ciao carissimi,

tal y como informé en mi anterior post -escrito hace apenas unos minutos-, tenía ganas de redactar una nota sobre una noticia que me ha conmovido sobremanera. El asunto es el siguiente: TV3 -La nostra- prevé iniciar en breve la emisión de un concurso llamado Picaparaules en el que Lluís Gavaldà -sí, el tipo de Els Pets- traerá frente a las cámaras a grupos de alumnos de ESO y les hará preguntas relacionadas con la lengua, con la intención de fomentar su correcto uso entre nuestra quitxalla. Hasta aquí, nada que objetar. Sin embargo, el problema está en qué tipo de preguntas se harán a los mozos y mozas... de la ESO. Un ejemplo, del que desgraciadamente no he hallado las imágenes que TV3 ha pasado en exclusiva este mismo mediodía, y que a continuación transcribo:

Gavaldà: -Estàs preparat? La paraula que et toca és... "bany"!
Esomorfo: -B - A - N - Y - !
Gavaldà: -Correcte!
Sí, amigos: el anunciado concurso consiste en una patética muestra de fracaso educativo en el que ganará el grupo de pobrecillos que mejor y más rápido sepa D E L E T R E A R palabras cuya dificultad será de entre 1 y 4 puntos -supongo que la palabra "bany" debe ser al menos del nivel 2 o 3...-. En fin, casi nada; que por fin la ESO ha llegado con pleno derecho a las pantallas, y que si no tuvimos bastante con delicias del tipo Supernani y Efecte mirall joves, ahora sí sabremos lo que es jugar en primera división...

Sin más que añadir, se despide

Dr. Sandro
Potencial suicida


Concursante de Picaparaules, esperando el bus que le debe llevar a Sant Joan Despí

P.D.: Tal vez ahora comprendáis cómo mi búsqueda en Google para este post me llevó a encontrar el contenido del anterior...

5:40 p. m.

Otros buenrollistas

Publicado por Dr. Bermúdez |

Queridos amigos,

buscando información para un post que en breve desearía publicar, me he encontrado con este hermoso clip del que recomiendo el visionado.

Atentamente,

S.

P.D.: Seguramente os preguntaréis qué diablos andaba buscando yo para haberme topado con esto...

1:55 p. m.

Más real que un duro sevillano

Publicado por Aleix |



Nens, la cosa arriba a uns punts que... L'asunto és el següent: hi ha una mena de gent que s'ho passa pipa els caps de setmana jugant amb el Photoshop per convertir fotos reals en fotos de miniatura. O, dit d'una altra manera, falsificant una foto de veritat de tal manera que la falsificació sigui una representació hiperrealista de la falsificació verdadera original. A que us ha molat? Torneu-ho a llegir fins que tingui alguna mena de sentit.





Aquí us en donen tots els detalls, i, com no podia ser d'un altre manera, a ca'n Flickr tenen un grup propi

Jo ja em dec estar fent gran, pero es que això...

7:51 a. m.

V de Vamoshombrenomejodas

Publicado por Aleix |

Ja veig que aquesta setmana serà un monografic de NoLogo: The moVie, així que, per estimular el debat sobre aquesta gran síntesi del nostre món, he anat a donar una volta per ca'n Adlo! (blog que ja tardeu en vistar, per cert) i he... recuperat algunes imatges que segur, faràn les vostres delícies. Ah, V, quina lletra tan menystinguda... relegada al final de l'abecedari, amb gentussa com la z o la y quan tu, V dones forma i vida a alguns dels epicentres de la realitat. Serveixi aquesta flagarant apropiació del contingut aliè com un altre rehivindicació del teu paper cabdal!

La primera, com diuen, en la frente (ai no, que ara ja no...)



La segona, la que estaveu esperant, pillines:



El que no acabo d'entendre es com han pogut passar per alt una cosa com aquesta.
Ell
Lluitador per la llibertat en un món a punt del caos
Sol, davant l'amenaça del pensament totalitari
Un heroi s'alçarà en el moment en el que la seva terra més el necessita
Els homes poden neixer i morir, els ideals viuen per sempre

8:58 p. m.

De responsabilitas

Publicado por Dr. Bermúdez |

Estimados lectores,

una tarde como la de hoy pero ayer, todos los miembros de este impagable blog y un feliz lector del mismo nos reunimos para ir al cine a ver una película que, como bien ha dicho el buen Pansu, resultó ser una cagarada de las que hacen historia. Tras la coprofílica sesión buscamos un antro en el que comentar la jugada y allí, entre groserías y comentarios chabacanos sobre los pezones de Natalie Portman, surgió una reflexión que me dejó atónito: la "responsabilidad" aplicada al mundo de los blogs. Y es que por lo visto existe en la blogosfera un culto ancestral que tiene como eje de su filosofía la noción de la responsabilidad aplicada, según la cual aquél que publica un blog debe hacerlo siguiendo un estrícto código moral que haga que sus afirmaciones, opiniones, etc. sean de buen gusto, respetuosas e incluso afectuosas para con los posibles lectores de las mismas.
Bien, tras pensarlo detenidamente durante los últimos veinte minutos, he llegado a la conclusión de que tal creencia no es sólo absurda y basada en una innombrable lista de prejuicios estúpidos, sino que además supone un clarísimo atentado contra el más básico principio rector de la existencia de un blog, a saber, la posibilidad de expresar con absoluta libertad opiniones u ideas, sean de la naturaleza y contenido que sean. ¿Qué coño significa toda esta cháchara con ínfulas filosóficas? Pues más o menos lo siguiente:

Que, desde mi humilde punto de vista, un blog es una especie de carta abierta en la que uno dice lo que le sale de los huevos, y lo dice en el tono y timbre que más le place; y que si algún visitante ocasional, reiterativo o accidental encuentra algún contenido que le molesta, irrita u ofende, hará bien en dejar constancia de ello en el apartado reservado para tal menester o bien en coger y largarse, que para eso basta con pulsar un leve y breve clic. Y si todo ello no le parece suficiente, también puede poner por escrito sus opiniones en una hoja de papel, hacer un canuto con la misma y metérsela por el culo mientras canta Imagine, que eso de ser simpático, bueno y políticamente correcto no es nada nuevo.

Y como colofón, una máxima que creo debe regir la vida y la obra de todos aquéllos que se dicen hombres de buena voluntad: "Las opiniones son como los culos, cada uno tiene el suyo... lo que no quita que haya culos dignos de ser expuestos en el Louvre y otros que apenas servirían para aparcar una bicicleta".

Atentamente,

Dottore Sandro, demócrata buenrollista


...y como dijo Pilatos, donde dije "digum" ahora digo "diegum", y al que no le guste a los leones

10:21 a. m.

Z de Zurullo

Publicado por Pansete |

Revolucionaris tots,
Quan les coses es diuen tan clares i aquí no passa res o
a) la representació fílmica no s'ajusta a la realitat del que passa (és a dir, tot el que s'explica al Jardinero Fiel o a Syriana és una puta mentida) o bé
b) el cinisme de les majors de Hollywood ha arribat a tal cota que ens escupen les veritats a la cara tot sabent que no ens posarem una màscara de Bugs Bunny i començarem la Revolució - així, amb majúscula: perquè la Revolució només pot ser una.


Ai, Guacosqui's... No negarem que la vostra peli té bons detalls, p. ex.: la sequència en què el poli-amb-dubtes és conscient del que pretén fer V. Bon muntatge. Dos altres grans detalls de la peli: els mugrons de la Natalie Portman.
La senyoreta Portman acompanyada
dels seus dos mugrons

Però, parella de germanets, alhora ens sortiu amb uns
tocs kitsch d'escàndol, dignes d'aquella albada final rosa-blava-fosforito de Matrix Revolutions:
a) els inserts de V reneixent de les flames mentre na Natàlia rep una pluja daurada (amic espectador: a que no t'havies adonat que els destins d'ambdós són el mateix?),
b) la història de la lesbiana pelroja -sortida del Penthouse- que escriu en paper de WC la seva lacrimògena història (per cert: què li passa a aquesta peli amb l'homofòbia? Al final sí que ens creurem que en Larry Gaiuchosqui vol ser la Bibi Andersen ianqui!)
c) i last but not least, el fin de fiesta en què la penya es treu la màscara i veiem a personatges que han mort durant el transcurs del flim. Sí: els idealistes mai no moren (a menys que una bala se'ls enfonsi al cap).

Gualchosiqui's, anarquistes postmoderns, només una pregunta: de què aneu? Perquè el plumeru se us veu d'una hora lluny quan agafeu a l'agent Smith, li casqueu una màscara ridícula, el torneu a multiplicar fins a l' infinit en un entorn apocalíptic i... el convertiu en el bo de la peli. Sou, oh brothers, el Mal Absolut.

Irra, si continues tocan-te així, el nen Jesús
es posarà molt trist i et quedaràs cec...


4:59 p. m.

The Quim Monzó way

Publicado por Pansete |

Amb l´insà i inútil ànim de culturitzar-vos perquè el dia de demà sigueu persones de profit, us adjunto aquí un article del Quim Monzó que ens hauria de moure a la reflexió.


Amor de madre

EL COCHE QUE provocó las cinco muertes se lo había regalado precisamente su progenitora
QUIM MONZÓ - 21/04/2006


Ahora se ha sabido que el muchacho que el viernes de la semana pasada tuvo un accidente de coche en Pontevedra y mató a cinco personas (incluida su madre) tenía previsto examinarse ésta para obtener el carnet de conducir. Es un detalle más - que no tiene carnet ya lo sabíamos-, al que hay que añadir otro aún más interesante: el coche que provocó las cinco muertes - un Hyundai Coupé- se lo había regalado precisamente su madre, aun sabiendo que la ley no le permitía conducir, y fue ella también quien se lo llevó hasta su lugar de trabajo, para que él pudiese llevarlo de vuelta.

Visto desde la perspectiva humana podríamos preguntarnos qué madre en su sano juicio le regala a su hijo un Hyundai Coupé para que lo conduzca sin haber aún superado las pruebas que demuestran que es capaz de ponerse tras el volante con un mínimo de seguridad. Podríamos detallar que la feliz progenitora ya está en el otro mundo y, sin temor alguno a resultar macabros, decir que se lo buscó. Podríamos asimismo lamentar que los otros cuatro muertos, sin tener ninguna culpa, también estén ya criando malvas o convertidos en cenizas. Pero no lo haremos porque no estamos hablando de humanos, sino de otra cosa.Hay por ahí - rodeándonos, conviviendo con nosotros- un submundo de androides con los chips mentales mal conectados. Nos los cruzamos en la calle, nos apretujamos con ellos cuando cogemos el metro o el autobús, y a veces rozamos su brazo en el supermercado al alargar nosotros el nuestro para coger del estante un paquete de arroz o una lata de sardinas. Visten normal - con traje y camisa, con blusa y falda o con chándal lolailo y una cadena al cuello- y hasta tal punto parecen humanos que incluso ellos han acabado por creer que lo son.

Pero no es así. Son muchas y variadas las situaciones en las que se descubre que la capacidad de razonar les resulta desconocida y, en cambio, tienen desarrolladísima la baba de protección mutua que segregan unos sobre otros, sobre todo cuando - con sus brumosas conexiones cerebrales- creen que un extraño reprende a sus vástagos. En los androides, la comunión entre padres e hijos adquiere dimensiones enfermizas. Por su inseguridad emocional - fruto de su condición de máquinas- tienen el concepto de paternidad mal entendido y suplen su incapacidad para educar a los hijos (porque ellos mismos no fueron educados) con las ganas de demostrar al mundo cómo los quieren. ¡Ay del profesor que suspenda al hijo de un androide, porque el padre se presentará en la escuela y se liará a tortazos con él! ¿Cómo va a suspender a su perla? A su perla se la aprueba y punto. No concibe que pueda ser de otra forma. Por ese mismo motivo, ¿que necesidad tiene su perla de aprobar teórica y práctica antes de ponerse al volante del Hyundai Coupé que le regala y matar a cinco personas?

A propósito de ¿Sueñan los androides con ovejas eléctricas?,en una difunta web de literatura fantástica Rafael Martín escribió hace unos años: "Frente a los humanos, los androides son incapaces de sentir la vida ajena como un sentimiento propio, al no ser conscientes de la propia limitación física y temporal de la existencia y así no pueden entender el sufrimiento del vivir y su final en la muerte". Exactamente como en el caso que nos ocupa.

Ale, ale. I a qui no li agradi... que es foti, cabrons! Mmmm... ja friso per llegir les Cartes al Director que és possible que li caiguin al bo del Sr. Monzó.

Per cert, el Dottore Sandro, que com a bon Dottore en Odontologia Canina coneix molt bé els "vericuets" de la ment humana, ja fa temps que sosté que la falta d´empatia és font de bastants mals... És clar que, no diuen justament dels qui escriuen en aquest blog que "odiamos al mundo" i coses similars? Doncs apa; Endogamia Virtual: que os den.

12:53 p. m.

À la recherche du Mazinger perdu

Publicado por Aleix |

Tarragona, Massachussets, 1982. En les afores de l'antiga Tarraco, en un desviament abandonat de la A-2, una secta científico-satànica crea un artefacte per contactar amb intel.ligències superiors. L'obra, un gegantí far que emet ones identificables fora de la galaxia, és recobert amb la forma d'un ninot infantil i així reman durant anys, ocult a plena llum.

A la fi, després de molts anys de dura investigació, un grup de valents arriba fins a la veritat. Allà, al fons, l'artefacte:


El relat esglaidor de la seva troballa
en dona tots els detalls. De d'aqui saludem la seva proesa en defensa de la veritat, la justicia i la puresa planetaria. Amunt!



6:31 p. m.

Ecce Homo

Publicado por Pansete |

Us ben juro que tinc molta feina a fer però és que no puc evitar-ho...



Hi ha tantes coses que els llibres d´història obviaran...

6:13 p. m.

Molvanos todos

Publicado por Pansete |

Aprofitant que el Dottore ha estat a terres turques (i el més important: ha tornat!) seguim amb la temàtica Viatges que ja inaugurarem en parlar del "chou" del Phantom a (Vivaaaaaa!!!) Las Vegas i de la meva proposta de viatge iniciàtic-decadent-fins-al-suicidi (les Casetes d´Alcanà seran la nostra primera parada, Aleix).

Estic aquí, en fi, per parlar-vos de Molvania, terra descrita per molts com "un lloc desconegut per l’odontologia moderna". Tota una perla eslava que no hauríem de perdre l´oportunitat de conèixer. Ah, Molvania... no us sona? Bé, deu ser normal, tenint en compte que no existeix.

Us explico. Uns paios tingueren una idea genial: començar a fer guies de viatges de llocs que, atenció, no existeixen; en aquestes guies de viatges -que beuen clarament de les "Lonely Planet"-carreguen tintes amb un sentit de l´humor antològic. Us ho podeu imaginar? Com que sé que no,

http://www.molvania.com

Atenció: la cosa arriba al punt que Molvania fa uns anys va "presentar" un duo a Eurovisió que fou desqualificat. El delicte perpretat fou aquest:

És més: el cantant molvà ha tornat a la carrega amb "I am the Anti-Pope", culminació de la música satànica feta al bidet.

Realitat, ficció...? A banda de l´imbècil de Plató, a qui collons li ha importat mai aquesta qüestió?


10:11 a. m.

Trobarem a faltar el teu somriure

Publicado por Aleix |

Repeat after me:

A volte sono un bastardo e a volte un buono
a volte non so neppure come io sono
mi piace qualunque cosa che è proibita
ma vivo di cose semplici, vivo la vita

Io donne ne ho avute tante che mi han capito
e altre che in mala fede mi han ferito
ma è arrivato giusto per me il momento
per dir come io sono, come io sento

Ti dirò
impresto l’anima o io cuore
sono un pirata ed un signore
più amor proprio che pudore

Ti dirò
amo la luna e amo il sole
sono un pirata ed un signore
professionista nell’amore


6:57 p. m.

El porno es cultura

Publicado por Pansete |

¡Anda que no! I només una paraula per demostrar-ho: Wikipedia.
Sí: ara, qualsevol pot col•laborar des de casa seva, en la destrucció del concepte d´"enciclopèdia". I és ben normal: a qui collons l’importa el que podien dir tios blancs, eurocentristes, racistes, amb perruques ridícules que es banyaven dos cops l´any? És més, a aquestes alçades, a qui l´importa la cultura? A mi, com a mínim, no!
Al gra. Per exemple, tu busques a Wikipedia (spanish version) "Rocco Siffredi". I et surt. Sí senyor, faltaria més!
http://es.wikipedia.org/wiki/Rocco_Siffredi
Mmmmm... Què interessant: "En sus películas parece mostrar preferencia por el sexo anal". Cosa de la qual no ens havíem adonat...

Més: la mítica Gauge (per qui no la conegui -o més aviat, no recordi- una foto).

Gauge (a la dreta) li explica
a una amiga l´alfabet ciril.lic


I si la busqueu... doncs també la trobereu...
http://es.wikipedia.org/wiki/Gauge_(actriz)
"Desde 2005 se encuentra semi-retirada y está trabajando como bailarina exótica de vuelta en su estado natal de Arkansas". Ah, Arkansas... ciudad de vacaciones.

Visca Wikipedia. Ja per acabar: a que no sabíeu, ignorants, que en Nacho Vidal va criar-se a València?
http://es.wikipedia.org/wiki/Nacho_Vidal
Ara us expliqueu moltes coses, oi? Si és que el saber no ocupa lloc...

I ja, per a qui tingui temps...
http://es.wikipedia.org/wiki/Categoría:Actores_porno

Tot això a la Wikipedia escrita en la "fermosa lengua de Cervantes". En l´esperanto bàrbar, no m´he atrevit ni a mirar. Lògicament, us hi convido.

Endogamia Virtual: sempre amb València.

5:24 p. m.

Turkish way

Publicado por Dr. Bermúdez |

Una imagen, mil y una palabras...



I survive Istanbul

Siempre vuestro,

Dottore

10:15 a. m.

Ich bin Deutsch

Publicado por Aleix |

Repetim-ho un cop més, per si encara no estava clar: els sociates ens van enganyar. Ens van dir que ja erem europeus i no és veritat. Si som europeus, perque encara no tenim els bitllets d'euro que tenen a Alemanya? I, sobretot, si som europeus, perque no podem veure el cul de Zapatero?

Novament, Espanya queda al marge de les grans fites. Tan omplir-nos la boca amb les trobades trilaterals, tanta historia de respecte mutu, però seguim igual: l'eix anglo-alemany segueix dictant els designis d'aquest vell continent nostre.

Aqui? Unes tristes notes de premsa més o menys escandalitzades. L'únic diari que demostra estar a l'alçada de les circumstàncies és, com no, un diari europeu, Metro: "Las posaderas de Angela Merkel abren una brecha".

Sort en tenim de Metro, que sap deixar aquestes noticies en mans de gent com Mar Scarpone, que sembla sortit de la consulta del Dottore. Un cop més, Europa.

12:53 a. m.

In memoriam

Publicado por Dr. Bermúdez |

Amigos, hoy es un día triste para el mundo del espectáculo. Un día aciago, casi tan nefasto como aquél en que nos abandonó el legendario Charlie Rivel. Finalmente, y tras una larga y penosa agonía en la que se ha aferrado a la silla como el luchador que es, Silvio Berlusconi nos deja.

Hoy todos los payasos nos sentimos huérfanos.

Non ti dimenticheremo, Cavaliere



Silvio Berlusconi, pagliaccio (1994-1996/2001-2006)

8:00 p. m.

Blogosfera femenina

Publicado por Dr. Bermúdez |

Estimada concurrencia,

el buen Madelman me ha enviado un vínculo a un blog que, siendo como sois una banda de coprófilos, seguro que os resultará de interés. Se trata de algo muy especial, delicado y sensible, digno de la trama de una película de la Coixet o del guión de un anuncio de compresas -que al caso, vienen a ser lo mismo-. Ah, el eterno femenino...

Siempre vuestro,

Dottore Sandro

P.D.: Recomiendo muy encarecidamente a los amantes de la buena filosofía la lectura de las denominadas "Frases"... tan bellos y sabios aforismos hacía tiempo que no tenía a bien leer...

6:13 p. m.

Hardcore chungo

Publicado por Dr. Bermúdez |

Queridos parroquianos,

ahora que llega la Semana Santa, seguro que más de uno de vosotros sentirá la imperiosa necesidad de plantarse un capirote en la cabeza, flagelarse de rodillas y cantarle una saeta al Cristo de los Riñones Partíos. Bien, para que no os retratéis como los dementes que sóis ante vuestra comunidad de vecinos, os propongo un remedio casero menos vistoso pero igual de efectivo: DID, especial religión. Visitad el hermoso blog que nos brinda José Mari -sí, el tipo aquel que no militaba en las FAES por radical-, y veréis que no es necesario atarse un cilicio a la ingle para sufrir los tormentos de la carne...




















Monseñor Giuseppe Coglioni, tras leer el blog del bueno de José Mari

Siempre vuestro,

Dottore

1:24 p. m.

La bestia y la bella

Publicado por Dr. Bermúdez |

Estimadísimos amigos,

hace tiempo que un temor atávico me asalta en las noches de insomnio. ¿Existe en algún lugar del mundo un alter ego nuestro que, en su replicante condición, es a la vez la reificación de nuestros mayores miedos? Ya sé que suena algo borgiano y que, de hecho, el ciego bonaerense trató el asunto en alguno de sus cuentos... pero me da igual, a mi el tema me acojona y punto, y dadas las circunstancias, me he dedicado a buscar en la red... para, desolado, hallar la confirmación de tan aterradora tesis:



La bella y la bestia, Jeckyll y Hyde... dos caras, un mismo culo. ¿Quién le iba a contar al duro de Chuck que en un barrio de Madrid llamado Chueca existe un doble suyo que tira por tierra todos los valores viriles que él, buen Ranger de Texas, defiende? Ay, que daño ha hecho "Brokeback Mountain"...

Siempre vuestro,

Dottore

5:10 p. m.

Kitsch life

Publicado por Pansete |

Agafem un concepte: Las Vegas, city on vacation. Agafem, per una altra banda, un dels espectacles més kitsch de tots els temps: The Phantom of the Opera. Què ens surt?


Sí: en el fons, creuaments més naturals del que sembla (més natural, com a mínim, que el de l´os formiguer). Una adaptació "medium size" de l´espectacle original!! 95 minuts d´escenaris hipertrofiats i ensucrament vital!!! Per a informació i reserves a:

http://www.venetian.com

http://www.phantomlasvegas.com/index.php

PS: per cert: ¿per quan un viatge iniciàtic la ruta del qual sigui Salou-Marina d´Or, another city on vacation-Benidorm-Marbella-Las Vegas?
Bé, més que viatge "iniciàtic" seria "viatge final", però, Dottore, no li agradaria casar-se amb mi en el marc incomparable de Las Vegas? Aleix, vostè també podria afegir-se a la festa de la Boda del Segle i casar-se amb nosaltres. Segur que allà ho permeten. El problema seria decidir qui ens casa: l´Elvis? en Tom Jones? el Fantasma de l´Opera? en David Copperfield? O bé un d´aquells magnífics tigres albins? Sobretot, no ens enfadem...

9:44 a. m.

Arrambades a dojo

Publicado por Aleix |


Ja no sé que pensar, la veritat. Per una banda, aquest és un d'aquells "actes normalitzadors del català, si ells poden perquè nosaltres no", pero entre les Xenis al Cor de la Ciutat; els alcaldes que reciclen a Ventdelplà, i els salons de les porquissades, Catalunya s'està convertint en uns inmensa gincama d' "Endevina quina part del tripartit ha impulsat això".

En el cas que ens ocupa no hi ha cap dubte; no heu notat en Puigcercós més content aquests dies? Serà perque ha estat ocupat escrivint el diccionari eròtic català?

Estareu d'acord en que és un obra cabdal del nostre patrimoni cultural. Recreeu-vos si no amb una breu sel.lecció a l'atzar de, posem per cas, la lleta "E":

Encallar : Fornicar, follar
Endinyar: Penetar
Enfilar: follar
Ensumaculs: husmea-culos
Escalfabraguetes: Calienta-pollas
Esclatar les sangs: dar por el culo
Escanyapets: Tanga

I el méu preferit: Dessembossar: Penetrar. Hem estat tan equivocats tots aquests anys... Gràcies, catalans!

En un altre ordre de coses, els de la revista Maxim han celebrat el seu numero 100 amb una lona gegant al desert visible des de Google Earth.Per quan una mega-pubilla a la plana de Vic, posem per cas?

7:51 p. m.

¿Cuánto vale tu madre?

Publicado por Dr. Bermúdez |

Amigos todos,

a partir de ahora, cuando algún mentecato os diga frases del tipo "es que Fulanito/a vale mucho", podréis preguntarle sin que os tomen por idiotas "Un momento, ¿cuánto vale?". Y es que, por fin, el mundo de la valoración cuantitativa ha entrado en el siempre ambiguo y esquivo mundo de las valoraciones personales.
A partir de ahora, nada de "vales mucho" o "vales poco"; de ahora en adelante, valoraciones en dólares, actualizadas y con previsión de incremento (Euribor + 0.35%).

Para más señas, pincha aquí












"¡El caballero de la tercera fila ofrece seis dólares con trece centávos por la morena tetuda del quinto lote!¿Quién da más?"

3:49 p. m.

Endogamia y la magia del ciberespacio

Publicado por Aleix |

Gracias mil a los lectores asíduos de este blog- o "blog"- Endogamia Virtual, es decir a Maese Sandro, por su inestimable trabajo de arqueología comentatoril de la endogamia. Gracias a él, hemos podido recuperar comentarios de nuevos amigos que valen su peso en oro. Vayan, vayan a los mensajes del 14/12, o sin ir más lejos del mismo 02/01 y sepan apreciar en su justa medida quan amplio y espacioso llega a ser el vocabulario de esta España Nuestra, humilmente dipositada en este bloga de la endogamia.

En sincero homenaje a tales honores, un artículo en idioma compatible con hispanoamérica, repleto de la palabra endigamia, para que nuestros robotitos amigos del google lo situen bien arriba cada vez que Enrique, Jose Maria y otros compañeros de profesión:mis labores blogueras tengan a bien digitar "endogamia virtual" en su buscawebs de referencia.

Gracias amigos, sin vosotros este blog no sería lo mismo!

5:17 p. m.

Proselitisme

Publicado por Aleix |

Jose Luis Viruete and friends han estat amb aquest blog des del seu dia 0. Per si un cas sou tan cenutris que no heu visitat (que dic visitat, bookmarcat!) aquest prodigi de la cultura popular sXXI, dir-vos que Viruete.com ve a sre una barreja entre MondoBrutto i Barrio Sésamo; una enciclopedia del mon en que vivim profusament il.lustrada a tot color.

El cas es que mr Viruete acaba d'ignaugurar podcast i, amics, la gran estrena es de tal nivell que, tal qual, la teniu a continuació:

Vituete & Calipo A analitzen en profunditat "Son Goku Makinero"

Si, com és natural, us heu quedat amb ganes de més: la web del grup de'n Viruete

4:46 p. m.

...y entonces me pregunto: ¿es necesario?

Publicado por Dr. Bermúdez |

Amantes de las reflexiones absurdas:

Hoy he tenido un sueño harto extraño. En él yo iba en coche por una avenida que me recordaba mucho a la Gran Vía, cuando de repente se cruzaban en mi camino dos enanos vestidos de mariachi cantando el "Duo de las cerezas" de la ópera L'amico Fritz, de Mascagni. En este punto, yo pisaba el acelerador de mi vehículo y los arrollaba. Uno moría en el acto y el otro, malherido, me sonreía y me decía en alemán algo que yo interpreba como "No pienses más, cómprate unos pistachos".
Al despertar, he acudido rápidamente a La interpretación de los sueños del bueno de Freud y he leido que un sueño así tiene que ver con mi pánico a engordar. Acto seguido, he buceado a la red y he hallado la página web de la NAAFA, la asociación nacional de yankis gord@s, en la que me ha sorprendido esta foto:



Y digo yo: ¿es del todo necesario hacer el ridículo para poder reivindicar la aceptación de los demás?

Sin más, me despido y me vuelvo a la cama, a ver si el enano ha muerto o sigue ahí.

11:30 a. m.

"Ustedes no saben lo duro que es..."

Publicado por Aleix |

S'ens acumula la feina... Vamos al tema:

- Brutal noticia, destapada en exclusiva per Star News de North Carolina (i copiada pels amiguetes de Fallon Planning): Prayer has no benefit for patients in study, així en anglès que sona més potent. Poc comentaris es poden fer a una revelació de tal fondaria social. Han calgut 2.4 milions de dollars per garantir que no, de veritat, que no serveix de res.
De totes maneres, encara hi ha espai per a La Veritat, com diuen els researchers, molt professionals ells: "...their $2.4 million study could not address whether God exists or answers prayers made on another's behalf. The study could look only for effects from the specific prayers offered as part of the research, they said."
Aaaahh, bueeeno... ara ho entenc tot. El més segur és que Déu passi olimpicament de les pregàries que fan aquests researchers de pacotilla; com vols que els faci cas, si , com a bon omnipotent, ja sap que les pregàries son una vil excusa per un research d'aquests? Si es que hay mucho listo por ahí...

- Llepem-nos les ferides d'aquest insult al research amb un bon insult a l'humor: Alfredo Urdaci Live

Amics, què dir? El monòleg de l'Urdaci es clavadet a les converses de tren entre joves d'avui en día, on ell intenta en va lligar-se a la jove professional que acaba de tornar d'erasmus demostrant el seu sentit de la autoironia per acabar demostrant que només ell troba graciós que els informes no estiguin ordenats alfabèticament, sinó per dates.
Llàstima que en Flo no l'hagi ensinistrat en la norma bàsica dels monòlegs. Sempre, sempre, comença amb un "venía hacia aquí en el taxi..."

2:16 a. m.

Je acuse a Sant Joan Despí

Publicado por Dr. Bermúdez |

Estimados colegas,

Sabéis bien que no me gusta criticar, sabéis que me encanta. Por ello, y sin perder más el tiempo, me dejo de florituras y paso a la faena de estoque, así, sin banderillas ni picador:
Je acuse a TV3 en su intento por desmoronar un modelo sólidamente establecido, guía y faro para los pasos de muchos que, ahora, se sentirán perdidos y desamparados en su búsqueda de un modelo vital. Hasta hace muy poco, casi todos teníamos bien claro en nuestro imaginario al hombre homosexual como un modelo de saber hacer y estar, de elegancia y sofisticación a la vez que un ser inquieto y culto, que valoraba no sólo lo externo del físico sino también lo interno del alma y el espíritu de aquéllos que le rodeaban. Hasta hace bien poco también sabíamos que un metrosexual era aquél que, sin practicar en lo privado, hacía de los valores del gay cosmopolita su decálogo vital. Por ello me pregunto, ¿a qué este intento de disolución de tan válidos modelos, a qué viene este deseo de confusión? ¿Por qué TV3 contrata y otorga tiempo y voz a seres como Àngel Llatzer y sus colaboradores? ¿Acaso desean destruir esa imagen que tanto hemos tardado en aceptar para volver a las viejas maneras? ¿Se pretende demoler la imagen amable y refinada que el colectivo gay tanto ha luchado por construir, mediante la publicitación de la irritante corte de los milagros de Àngel, en la que la cojera sin disimulo se alterna con el chismorreo de burdel en un espacio que se pretende divertido e innovador?

Sin más que decir, me despido indignado.




Subscribe