3:40 p. m.

Petit mostrari de gemmes electròniques

Publicado por Aleix |



Quan algú inclou la guia de Molvania en la secció "llibres recomanats", ja saps que promet.  Perelló tot esperant Orteu i Salvadó és una mena d'Endogamia Virtual passada pel filtre inevitable de treballar durant anys a TV3; una mica descafeinat, però amb alguns moments notables, incloent-hi una obsessió malaltissa amb Josep Cuní i i el que suposa la joia de la corona, els videos que van crear per un programa anomenat Cine Club del 33 que, evidentment, no va veure ni sa mare farta de vi.

No em pregunteu perquè, però la versió troskista de Matrix em fa molta gràcia. Em dec estar fent vell...

2 comentarios:

Pansete dijo...

Déu meu, són molt bons! Now I'm back, penso agafar-me un parell d'hores per llegir-me the very best d'aquesta gent. Per cert, Mr. Orteu és l'autor de la secció "L'apassionant món de la parella segons el doctor Soler" del mític Persones Humanes. Llibre que, per cert, tinc.
¡Viva y bravo!

Pansete dijo...

Sï, senyor: confirmat en aquesta xafogosa tarda de dissabte. Són MOLT bons.

Subscribe