2:40 p. m.

La societat de la informació

Publicado por Aleix |


Un món millor i tal, Laptops Give Hope to the Homeless diu la Wired. I jo que m'ho crec.
Home, una cosa és aprofitar les biblioteques per enviar un mail a la familia (ara que, on guarden les adreces? Als calçotets?), un altre és tenir un blog, o directament un putu programa de televisió. Vamos hombre, no me jodas...

Aquesta és d'aquelles noticies que amaguen una trampa; aparentment són una mostra de progrés i democràcia, lo que vindria a ser una prova evident de com les noves tecnologies permeten trencar la distància entre els estrats socials, fer-nos conscients de que hi ha altres món però estan en aquest, etc.
El problema és, a qui collons li importa el que fa un homeless? No és una mica trist veure com gent que suposadament estaven fora del sistema i que representava l'anticomsumisme en estat pur acaben barallant-se per un grapat de hits? Hi ha homeless, i homeless més homeless que els altres? Es pot ser una celebritat del món homeless? No és com una mica contradictori?

L'altre noticia també està relacionada amb les noves tecnologies, però des d'una òptica... particular

Diputados populares tapan cámaras de seguridad del Congreso


Los diputados de la oposición no están a gusto con los pequeños artilugios que les han colocado para controlar el pasillo que divide sus despachos. Son los mismos aparatos que tienen los demás grupos, pero ellos no los quieren. Las cámaras están en el edificio nuevo, cuyo plan de seguridad fue aprobado en 2003, antes de que José Luis Rodríguez Zapatero llegara a La Moncloa.
[...]Mientras se tramita esa petición, un grupo de diputados decidió resolver la cuestión por las bravas. Se subieron a unas sillas -un momento que está grabado, como casi todo lo que sucede en la Cámara- y colocaron unos sobres grandes para tapar la visión de las cámaras. Y allí seguían ayer esos envoltorios, ya que la policía, sorprendida por esta protesta tan directa, aún no los ha retirado.
[...]La única novedad que se ha producido en este plan desde que se aprobó en 2003, según explicó Marín en ese encuentro, es que los despachos que ocupa el PP ahora estaban en realidad destinados al PSOE, entonces en la oposición. Ese control que el PP no soporta sería, por tanto, el mismo que el ministerio de Acebes tenía previsto para los socialistas.

Je.

1 comentarios:

jair d dijo...

noves sorpreses que ens depara el tan cacarejat nou ordre mundial. i les que falten per venir. quan ens surtin els USBs del cul arribarà el moment del judici final en forma de toro embolat que vindrà del cel. que Déu els perdoni. perdó, vull dir que Déu els extermini.

Subscribe