9:36 a. m.

Les coses van així

Publicado por Aleix |

En sis minuts es resumeix l'estat de la qüestió; xinos, capitalisme virtual i una barreja entre fàbriques decimonòniques i campus parties:

http://youtube.com/watch?v=ho5Yxe6UVv4

Referent cultural no seràn, però sentit de la pela no els falta, no...

Per cert, el següent article en publicar-se serà el nº100 del blog. Feu el favor de celebrar-ho com es mereix!

3 comentarios:

Pansete dijo...

Jo, jo, jo! Lo "last": esclavatge virtual! Estava assabentat d'aquest fenomen dels "chinese farmers" ("ui, no me gusta que llamen así, que me siento inferior...") a través del Cultura/s i no del Verdú, per variar; malgrat això, segur que l'home deu d'estar partint-se la caixa -o bé a punt del suicidi- en saber de l'existència del fenomen en qüestió.
Clar, el primer que un pensa és: "doncs jo em sé d'uns quant per aquí -lease els freaks de les campus parties i cibercafès varis- que estarien encantats amb que els paguessin per jugar tot el puto dia". I sí, a primera vista, sí. Però és clar, 12 hores al dia potser acaba sent excessiu, no?
Per altra banda això m'ha fet recordar que la gran majoria dels jocs incluoen "cheats" i petits trucos del tipus "haz que Lara Croft camine un pasito hacia atrás, que saque la pistola, se masturbe con ella mientras hace el pino, haga un triple mortal hacia adelante y conseguirás munición infinita". I això, fins on sé, continua fent-se. Però suposo que és molt més bonic i emocionant saber que tens un xinet esclavitzat al que pagues una merda i et consegueix quasi el mateix... Ah, què entranyable... Endogamia Virtual: vivim en aquest món.
Amic Aleix, sóc absolutament incapaç d'escriure res per l'article 100: crec que a tu et pertoca aquest magnífic honor en reconeixement a la teva titànica tasca. Suposo que el Dottore estarà a les meves (de l'Irra ja no dic res perquè és un tros de cabrit... al que de totes maneres, estimo en silenci... com a tots vosaltres i com a les meves hemorroides).

Dr. Bermúdez dijo...

Naturalmente, el número 100 pertenece por derecho natural al maestro Aleix. Por otro lado, y a propósito del post del los chinos, una reflexión: ¿Recordáis el chiste de "van cien chinos en un carrito de la compra y..."?¿No? Pues no hace puta falta, porque un día de éstos los veremos en vivo y en directo en el Mercadona, comprando sesenta paquetes de arroz y una berenjena para alimentarse mientras producen durante veinticuatro horas al día lentejuelas para las camisetas que las putillas quinceañeras compran en Zara. En fin, laissez faire...

Irreverentemente vuestro,

Dottore

Pansete dijo...

Laissez faire, que así nos irá.
El Mundo, amigos, tal y como lo conocíamos, deviene otro; mejor dicho: otros. (No entraré en disquisiciones epistemológicas sobre el "conocer-el-mundo" porque ¿a quién coño le importan, a estas alturas? ¡Todo es jauja, todo es cachondeo! Amusing ourselves until death!).
Decía Hamlet: "el mundo está como una chota... y que haya tenido que nacer yo para enderezarlo... ¡hay que joderse!". Amigo danés, déjate de ostias: este despropósito no lo arregla nadie y mucho menos tú. Mejor dedícate a ver si te puedes tirar de una puta vez al zorrón de tu madre, y deja de hacer el tonto o acabarás en Guantánamo.
Yo, la mayor parte de las veces, estoy acojonado ante la que nos viene encima. Y no me refiero sólo a los chinos (o a los indios, otros que, parece que no, pero van haciendo). ¿Al final será cierto aquello de Rousseau -o quizás era Voltaire- de que lo único que vale la pena es retirarse a cultivar el huertecito -no el de tu esposa, sino el tuyo-? Ay, madre mía... Voy a ver si encuentro una soga y que la señora de la limpieza me encuentre colgado y empalmado en mi triste despacho de mi triste trabajo...

Subscribe