12:25 p. m.

¿Disidencia? ¿Y tú me lo preguntas?

Publicado por Pansete |

Però si la dissidència ets TU!
Home/dona/queer/gos saltxitxa-que-tens-un-blog! Creus que lo teu és de naixement? Creus que tens un talent que no te l'acabes? Creus que ho has de fer saber al món? Sí! I per això t'has muntat un blog... ja, ja, ja, com tots/es/@s, narcissista de merda!
Però tu ets diferent a tots els altres i, mal estar dir-ho, però íntimament ho saps. Però la creativitat, benvolgut/uda loser, depèn també de que te la reconeguin els altres...
http://www.elpais.es/articulo/elpcibred/20060323elpcibenr_1/
Tes/red/bloggies/2006/premian/incorrecion/politica/
social/diarios/personales
Déu meu, però quina nova tirania és aquesta?!? S'ha de muntar però ja una convocatòria alternativa a aquesta merda! I després, quan aquesta mateixa s'hagi podrit, haurem de muntar una convocatòria alternativa a la convocatòria alternativa i, així, ad infinitum.
Ja, ja, ja! Mai podran amb nosaltr@s! Fem rizoma, mengem soja biològica i alliberem-nos del poder !!

1 comentarios:

Dr. Bermúdez dijo...

Amigo Pansu,

decir que tienes razón sería poco de no ser porque realmente la tienes, y toda. El rollo blogg realmente está llegando a unos límites que, francamente, desearía no tener que cruzar nunca. He estado ojeando algunos de los bloggs premiados, y uno en concreto me ha llamado la atención por lo desesperado de la situación de quien lo firma: myboyfriendisatwat. ¿Se puede estar más sola y peor follada? Lanzo esta simple pregunta porque, en verdad os digo, muchas deben ser las pajas mentales que llevan a alguien -una mujer- a creer que en algo puede importarle al resto del mundo qué ha desayunado ayer, si la regla le ha bajado en bloque o a trozos o si su hijo -esa delirante obsesión femenina- ha sido o no violado por un grupo de adolescentes jamaicanos. En fin, como decía el buen hidalgo castellano, "tiempos vendrán, amigo Sancho, en los que echarás en falta los enemas de lejía que tenía a bien hacerte los jueves por la tarde..."

Cordialmente,

Dottore

Subscribe