6:04 p. m.

Els camins del senyor son inescrutables

Publicado por Aleix |

No puc afegir rés més que el que es diu en el document original:


Eso es lo que le debió de decir el dueño de este perro a su mujer. Ya me imagino la situación:
“Maria Maria, se me ha aparecido Jesucristo”
“¿Dónde Pepe, dónde?”
“esto… ejem… en… en el ojete del perro…”
Silencio total…


Aquesta joia i moltes més (com un documental imprescindible sobre l'anti-kamasutra , o una alfombra de hitler dissecat) en un blog de veneració i peregrinatge: No me puedo creer que lo hayan inventado

Endogàmia Virtual: Si no existís, algú l'hauria d'inventar

4 comentarios:

blondie dijo...

L'expressió Dios está en todas partes feta carn. L'haurien d'incloure com exemple pels increduls als llibres de religió

Unknown dijo...

Per expressió, la de cagumdeu cobra tot el significat.

mrpage dijo...

Per cagar-si!

Anónimo dijo...

Una prova més que demostra que la Polla Records són els nous Nostradamus:

"Tio Marx esta podrio, tio Mao esta cagao
Jesucristo esta en mi culo y Buda en mi oreja..." ("Odio a los partidos")

Algú li ha mirat l'orella al gos?

Subscribe