9:30 a. m.

Esto de los blogs es muy chungo, tu

Publicado por Aleix |

Poc a poc, anem fent neteja. Si Primer era Bebe que deixava els escenaris, ara Lucía Etxebarría anuncia que tanca el seu blog.



Us preguntareu, excés de feina? Ha descobert que escriure articles cada dia et distreu de la feina per la que suposadament et paguen (ejem...)? No amics, la Luci está molt trista per que un (o varis) individus li enviava "comentarios insultantes":

"...al principio le ofrecía "diversión" pero luego comenzaron los problemas con la aparición de hasta "ciento y pico comentarios insultantes" que en una sola mañana ha llegado a encontrar en la opción "comentarios en moderación".



"Lo peor fue cuando el troll se dio cuenta de que de verdad era imposible que le pilláramos. Fue entonces cuando subió los mensajes de tono, sabiendo que yo sería la única en leerlos".



Fue entonces cuando se asustó porque "sabe quién soy y dónde vivo", explica."


Encara no sé quins comentaris

insultants li poden venir al cap...




Això és molt divertit. Anem pas per pas. Tu que ests una escriptora-moderna-però-compromesa-de-gran-exito-y-prestigio-nacional decideixes donar-te un bany de multituds. Però, ay!, com que hi ha molt bitxo raro suelto, millor activar la moderació de comentaris, que els meus fidels seguidors no vegin que hi ha algú que no comparteix el seu entusiasme per la meva figura... Lucy, carinyo, l'has cagao.

"Etxebarría asegura que "ningún otro escritor de entre los más vendidos ha hecho nunca el experimento de contestar a desconocidos a través de su blog, de ciberactuar con los cibernautas" y que su le advirtieron que estaba cometiendo "una locura".





Espe, solidaria amb els damnificats per per xerrar amb desconeguts



Ah, els blogs... s'omplen d'spam a la mínima, t'apareixen comentaristes amb evidents símptomes de desequilibri emocional... oi que és molt millor quedar-se quieteta en el teu loft de Moratalaz, escrivint tan ricamente els teus llibrets d'autoajuda?

Lucy, no facis cas al EP3, això dels blogs està definitivament out.



Endogamia Virtual: Trolls professionals

5 comentarios:

Dr. Bermúdez dijo...

Mierda, ya llego tarde, como siempre...

Aleix dijo...

Pues jo em moro de ganes de llegir la seva aproximació al tema, Dottore...

Unknown dijo...

Per què no oferiu a la Lucy ser comoderadora de l'endogamia?

Quan trigaran a fer la pel·lícula d'aquest asetjament?

Dr. Bermúdez dijo...

El guión está a punto; ahora sólo necesitamos el permiso para rodar las escenas porno con una doble depilada y la correspondiente calificación "para adultos"... ¡y a por un Goya, que no es nada!

Anónimo dijo...

[url=http://www.ganar-dinero-ya.com][img]http://www.ganar-dinero-ya.com/ganardinero.jpg[/img][/url]
[b]Una gran guia de ganar dinero[/b]
Hemos hallado la mejor pagina web en internet de como ganar dinero. Como nos ha sido de utilidad a nosotros, tambien les puede ser de utilidad a ustedes. No son solo metodos de ganar dinero con su pagina web, hay todo tipo de formas de ganar dinero en internet...
[b][url=http://www.ganar-dinero-ya.com][img]http://www.ganar-dinero-ya.com/dinero.jpg[/img][/url]Te recomendamos entrar a [url=http://www.ganar-dinero-ya.com/]Ganar-dinero-ya.com[/url][url=http://www.ganar-dinero-ya.com][img]http://www.ganar-dinero-ya.com/dinero.jpg[/img][/url][/b]

Subscribe