2:36 p. m.

Si es que las visten como Barbies

Publicado por Aleix |


Jo que sóc aventurer (però no tant com uns que jo em sé), tinc aquesta mania tonta de flirtejar amb el perill, atrevessar La Línea i acabar a l'Altre Banda.

I jo dic, afortunat! Gràcies a les meves vistites on Catalunya perd el seu nom, puc gaudir de troballes que, per alguna raó extranya, no es veuen per les nostres contrades.

Una d'elles, aquesta: Barbie loves Bennetton. No pregunteu com he acabat aquí, només cal que sapigueu que, per molt que passin els anys, aquesta especie rara anomenada "pares" segueix emperrada en convertir la seva progènia en una especie de superherois ultrasexis, vamos, just el contrari que ells.

Pel que sembla, Bennetton ha arribat a la conclusió que avui en dia "superheroi ultrasexy" vol dir "aspirant a model anorèxica que acaba filmant gonzos en la part posterior d'un Seat León". I a tal efecte ja comença entrenant les noves generacions de ben menudes.

Ara us envio a un link, però abans em sento en la obligació d'advertir que les dosis d'odi i vergonya aliena que provoca ha estat declarades "incompatibles con la vida", que diuen els de Mondo Brutto. Ja ho he dit. Endevant vídeo

7 comentarios:

Kesoytiza dijo...

Estic malalt, però és possible que la nena rosseta tingui un "quiquerdanza" terrible?

Pansete dijo...

No puc veure el video. Però m'imagino el contingut... No vull però l'imagino.
Mare meva, si les dones, en general, ja estan com un choto, no em vull ni imaginar com estaran les de les dues o tres generacions futures.
¡Ah, beneïda vasectomia: en bona hora arribaràs! Llàstima que aquells que tindrien més motius objectius per fer-se-la no ho percebin com a tal i continuin deixant al lliure albir les criatures que, sense solta ni volta, tenen...
Amics: no hi ha res a fer.

Pansete dijo...
Este comentario ha sido eliminado por un administrador del blog.
Pansete dijo...

Per cert, ja que parlem de prostitutes premenàrquiques, doneu un cop d'ull:

http://www.bratz.com/

PS: pare, pare... per què m'has abandonat?

Aleix dijo...

Per aquells que no gasteu el media player, un resum de la cosa: nenes d'entre 5 i 7 anys fent la seva versió del clàsic "soy tan divina de la muerte que todos me sacan fotos a mi, y no a tí, que eres un comemierda" amb aquell toc especial que té la moda (i l'actitud) italiana, tot passat pel sedàs Barbie (sobredosis de rosa, somriures profiden, integració racial postcolonial estil "algunas de mis mejores amigas son negritas"... Evidentment la banda sonora és un d'aquells temes mig makineros, muntat a ritme de nen amb deficit d'atenció passat de pastilles.

Una joia del nostre temps, vamos

Dr. Bermúdez dijo...

Si triunfa el estilo Barbie, aun me doy por satisfecho, que al menos la rubita de morras se ducha y se lava los dientes después de prestar servicios. Ahora, mucho me temo, que para el talante de la pubertad nacional nacional lo de Barbie-Benetton es demasiado sofisticado, y aquí acabará triunfando -que coño, de hecho ya triunfa- un estilo más cercano al de "Princesas" o "Yo soy la Juani" que no al de la pija yanki neocon que participa en galas benéficas para los niños tullidos de Singapur.

S.

Aleix dijo...

Ja se sap, els pares sempre idealitzen els delincuents que tenen per fills...

Subscribe