4:08 p. m.

Subjectes

Publicado por Aleix |

Com que sóc un pesat, avui toca "Rebelarse Vende" un altre cop. El tema d'avui és: "Competència salvatge de bon rollo".

Advertència, el contingut que es presenta a continuació no és recomenable per els éssers humans.

La impressionant revista H Magazine té els sants collons d'oferir-nos una estampa encantadora del que vé a ser la lluita per la supervivència en el món del coolness. Pel que sembla, estem passant una fase "post-voyeurisme chic-neo-true old school" en la que es tracta de comportar-te com una celebrity, sabent que et comportes com una celebrity, i, per tant, realitzant comentaris post-irònics sobre el fet de ser un noi/@ del segleXXI, tant empapat de la cultura popular que pots/saps/no evites erigir-te en comentatista de la teva propia performance vital.

Para muestra, uns quants botones:








En moments com aquests, la idea de viure en un país on pots anar armat pel carrer no sembla tant mala idea...

8 comentarios:

Pansete dijo...

He provat d'accedir a la revista però no em carrega ni a la de tres (és clar: tant gràfic, tanta polla i jo sense un ADSL decent...). Però, escolta una cosa, Aleix, en confiança, entre tu i jo...: AIXÒ VA EN SERIO O QUÈÈÈ???!!!

Aleix dijo...

Això va en serio. Necessitem armes. Pero ya!

Pansete dijo...

No, no, què va!!! No saps la d'idees que m'ha donat aquesta gent per fer una mena de "subvertising" de l'assumpte!

Aleix dijo...

Ein? A veure...

Anónimo dijo...

Hola, me llamo Mike Zampapolla. Soy director artístico de un crematorio massivo. Visto estilo futurista, a lo mussolini. Llevo ropa ingífuga desde que mi madre quemó a mi padre por tener tendencias ateas. Me gustan las comidas multiculturales... ¿Algo qué hacer este fin de semana? Pues la verdad, como todos, acabar con la chusma. Odio a los que odian la rutina. Soy vago, siempre mato con el mismo rifle, desde la misma ventana...
¿Un ídolo? Dos: Charlton Heston y la sociedad del rifle.

irra dijo...

Guillem Pericay (perigay pels amics) dixit: "en los concursos de belleza más de uno se va con la polla como una maraca". Algu sap on es compra aquest complement? És que em falta posar una mica de lirisme-post-trans-porno-mod-existencial a la meva vida de reponedor del capabro?

Aleix dijo...

Em sembla que en vaig veure una de segona ma en una tenda islamista de londres. Si hi vas aquest finde, pregunta per l'Ahmed i digues que vas de part de la Kuki. Ja veuràs com t'arreglarà la maraca per cuatre duros (ai perdó, pounds)

ESTAMOS CERCA dijo...

Yo pensaba que tenia mala ostia y que odiaba al resto del mundo, pero viendo esta página ahora me identifico mas con Heidi y creo que voy a invitar a un mendigo a cenar esta noche. A los autores de la repesca del articulo de la revista H me gustaría recomendarles un psicólogo muy bueno que conozco y que una vez evitó que a un tipo al que le cortaron la minga se tirara por la ventana despues de intentar meterle fuego a la vecina de abajo, parece ser que la pérdida del miembro le provocaba un odio visceral hacia todo lo que le rodeaba y claro al final casi lo fríen, el problema era que no podía segregar testosterona y esto le llevaba a una demencia progresiva, sus síntomas y el lenguaje que solia utilizar me recuerdan mucho a la gente que ronda por esta pagina, por ello les rogaría a estos que también COLOQUEN SUS FOTOS CON NOMBRE Y APELLIDOS, para que si alguna vez me los encuentro por la calle pueda hacer uso de la motosierra que tengo muerta de asco en el garaje y así poder evitar daños mayores.
Muchas gracias.

Subscribe