8:55 a. m.

Divinamente, oye

Publicado por Pansete |

Sí: havíem oblidat que, en part, aquest blog apareix arrel de l’efervescència que provocà en nosaltres el fabulós fenomen de “Il Divo”. I ja tardàvem en recordar-los. Jo, que he escoltat el segon àlbum, no puc estar-me de recomanar-vos l’escolta atenta i emocionada de la seva perpetració de Unchained Melody (que al estar escrita en, ehem, italià, es diu “Senza catene”), l’Ave Maria (de Schubert; llàstima: no és pas el tema, molt superior, d’en Bisbal), All by myself (“ya no quiero estar tan solo sin tu AMOOOOR!!!) i, atenció, el Concierto de Aranjuez (“Aranjuez, un lugar de ensueños y de amor, donde un rumor de fuentes de cristal en el jardín parece hablar en voz baja a las rosas").
Per cert, com no podia ser d’altra forma, la gran Marcelina Dioni (també coneguda com a Céline Dion) participa al costat d’aquests quatre grans artistes que ja s’han instal·lat en els nostres cors i els nostres anus.

1 comentarios:

Dr. Bermúdez dijo...

Estimado Sr. Pansu

Sepa usted que me tengo por una persona tolerante y abierta a todas las tendencias, incluidas aquéllas que otros no dudarían en tachar de perversiones. No en vano, tengo amigos y conocidos que practican la zoofilia, la necrofilia, la gerontofilia e incluso la colombofilia; sin embargo, lo de usted escapa a toda lógica.

Entre lágrimas y arcadas se despide

Dr. Sandro

Subscribe