10:04 a. m.

Gràcies per la propina

Publicado por Aleix |

Gràcies, gràcies, ja havíem perdut l'esperança, gràcies!

La feina ben feta

Gràcies Josep-Lluís, de part del gremi complert de guionistes televisius i radiofònics, el gremi de bloggers, la plana major d'Endogàmia Virtual i tots els taxistes de Barcelona, per quatre anys més d'articles que s'escriuen sols, facilitar les converses d'ascensor i renovar automàticament el Polònia i el Minoria Absoluta.
Gràcies, campeón!


En David marxa amb un lot de fuets, cortesia de Casa Tarradellas

I gràcies també al company Madí, per l'esforç incansable en tota la campanya. Ànims, pensa que sense tu no hagués estat possible!

Endogàmia Virtual: el humor, el humor...

7 comentarios:

Unknown dijo...

Ara en Madí podrà dedicar-se exclusivament a Perdidos.

Kesoytiza dijo...

Ja em suposava que ell era la taca negra que viu sota l'illa i mata els pobres nàufrags.

Unknown dijo...

Una versió de Perdidos amb els polítics catalans seria ben rebuda.

Manuela de Madre com a Kate. Saura com a Sawyer. Ernest Benach com a Hugo. Artur Mas com a Jack. José Montilla com la cabina de l'avió.

Kesoytiza dijo...

No m'imagino jo la Manuela de Madre corrent per l'illa... si de cas amb un "taca-taca".

Com a Sun jo proposaria la número dos d'en Piqué. Montserrat Nebrera, em sembla que es deia el lloro en qüestió.

Pansete dijo...

Mmmm... i en Carod com a Sawyer, (allà, cínicament feliç, tocant els collons) i en Saura com a John, el calvorotas totèmic que sempre pretén que cadascú tregui el millor de sí mateix?

Unknown dijo...

I el Riverita dels pebrots? Serà de los otros? serà en Walt, l'inquietant nen negre?

Pansete dijo...

Em temo que és de los otros, és a decir, no és qui aparenta ser sinó todo el contrario; això sí, en compte de posar-se barba postissa, el tio va i se desnuda en un cartell memorable. Podría anar de esa guisa al parlamento català.

Subscribe