12:01 p. m.

A de Alicante

Publicado por Pansete |

Amics, amats,
Com alguns de vostès, aquest pont faré una escapadeta. Però de ben segur que les seves destinacions seran més afortunades i interessants que la meva. I és que marxo a Alacant.

Allò que en diuen "broma fàcil".

No ho dubtin ni per uns instants: realitzaré un dels meus ja mítics reportatges fotogràfics, que m'han posat a l'alçada de Robert Capa, Cartier-Bresson o Antonio Machado. Surto amb avantatge: ja he patit Alacant en alguna altra ocasió i, de fet, com algú recordarà, per les meves venes corre orxata valenciana... Ché, collons!

Alacant: paradís terrenal.

I ja que parlem del Ché, permeti'm que els recomani una exposició que molt segurament no aniré a veure i que trobaran al Palau de la Virreina: Ché! Revolució i mercat. El que no sé és si han penjat aquesta foto...

Tots els extremismes són dolents, diuen.

Endogàmia Virtual: revolució o mort.

10 comentarios:

Unknown dijo...

Doncs espero que no agafis l'euromed, jo acabo d'arribar a Valencia amb hora i mitja de retard amb l'euromed després de 2 hores molt maques en un autocar del inserso reciclat per portar borregos amunt i avall.

Ala, al fresco, Sr. Pansu

Anónimo dijo...

Vigili amb els valencians. No són pas bona gent i segur que li foten la cartera.

Pansete dijo...

Amic Christian, ho imaginava. per això agafaré l'avió.

Amic Gené, gràcies pel consell tot i que ja estava sobre avís. És més, per si les mosques, també m'he posat les vacunes antirràbica, del "tetanus" i "antipeperus".

Alicante: qué hermosa eres...

Unknown dijo...

Jo no m'enfiaria gaire de l'aeroport d'Alacant.

mrpage dijo...

Jo vaig anar de viatge de final de curs de 8é d'EGB a Altea, a l'hotel Cap Negret. Veig que vosté prové d'allà. Ja el planyo...

set sota zero dijo...

Doncs és una llàstima que no vagi en cotxe i es perdi les maravilloses àreas de servici valencianes on degustar una deliciosa "paella on route" qualsevol dia de la setmana.

Anónimo dijo...

I dit tot això que dieu, faig una reflexió: si desaparegués Alacant, què passaria? vull dir, passaria res negatiu? No seria més aviat agradable veure com, senzillament, s'enfonsa en el mar... desapareix el port de Sta Pola... s'enfonsen poc a poc els hotels costaners... fins veure com poc a poc desapareixen sota l'aigua les grues més altes, qual màstil de fragata que, sabent-se derrotada, accepta la pròpia desaparició. Crec que seria un final digne per Alacant. Sr. Pansete, si vol li passo la proposta ben redactada per si vol presentar-la a les autoritats. Tenen molt a guanyar.

Pansete dijo...

Meravellós, segur que l'ajuntament (en mans del PP) accepta encantat ja que així tindran l'oportunitat de reconstruir Alacant (que esperava? No es pot tenir tot. Pensi que a més ens podríem emportar un bon "pellisc"). Algú proposa un nom pel projecte de refundació? Jo proposo:

- Alacrán d'Or
- Alacrán Ville
- Puerto Alacrán
- Alacrán City.

set sota zero dijo...

Oh, bona idea, jo proposo:

"Alicant Resort all included"

"Alicante Golf Club Village"

"Alicantado hasta el techo"

Pansete dijo...

"Alicantado hasta el techo" m'agrada. ¿I si li donem un toc internacional pels fills de puta jubilats, anglesos i alemanys, de classe mitja? Per exemple, "Alicanted Gold Roof".

Subscribe