8:48 p. m.

A desperate man

Publicado por Pansete |

Per Déu: COM ÉS QUE ENCARA NO HI ÉS AL YOUTUBE EL VÍDEO D'EN JOSEP CUNÍ IMITANT EN SINATRA???!!!

As Himself.

Fa dies que el busco! I no hi ha manera! Que potser li hauré de demanar al rei negre? Si alguna ànima caritativa, caucàsica o no, em pot indicar on trobar-lo, li prometo samarreta del Che pagada de la butxaca de la Tresoreria d'Endogàmia Virtual.

Amb l'única fan que té.


UPDATE: A petició popular, i en benefici de l'espècie humana en el seu conjunt, i els mol.luscs en particular, l'impactant MP3:
Josep Cuní meets OT

12 comentarios:

Unknown dijo...

Oju com enganxa la Melero pel clatell, com volent dir... tate quietarl!

Pansete dijo...

Sí, sí! Fixi's en la mueca de su rostro: "tate quieta, serda!".

Aleix dijo...

De moment, està a http://www.tv3.cat/3alacarta/video.htm?ID=218808202&CAT_ID=ventreteni

Per desgracia, TV3 viu en un món paral.lel on no existeix el Firefox, així que no puc garantir les resultats. Estic molt temptat de penjar el Mp3, això si...

jair d dijo...

bon any i tota aquesta merda que es diu.

només puntualitzar: jo vaig veure l'actuació en directe. arribar al matí i veure aquell home desbocat cantant a ple pulmó em va colpir. aleshores va venir el regidor i va dir "en josep ha demanat que no hi hagi públic". vaig marxar.

Pansete dijo...

Vosté ha vist coses que els altres no creuríem...
Per cert, al meu "videoclús" ja tenen "La central". Avisat queda.

Unknown dijo...

El dia que Josep Cuní faci una performance amb Silvia Saint, que algú el gravi ni que sigui amb el mòvil, sisplau.

Pansete dijo...

Què més voldria, en Pepet!

Unknown dijo...

Com l'enganxi com enganxa la Melero tenim un nou Nacho Vidal!

Kesoytiza dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Kesoytiza dijo...

És cert que en Cuní és l'home més homòfob de Tv3 (racó dins el qual hi ha "gayers" a mans plenes)?

M'han comentat que l'havien vist colpejant amb un bat de "baseball" d'al·lumini a l'Àngel Llàcer. I si és així en Cuní mereix ser respectat i fins i tot idolatrat.

Pansete dijo...

Té tota la raó: mort a Àngel Llàtzer i veneració, en canvi, pel Sr. Escartzeller -o com s'escrigui- és a dir, l'avi del Filiprim. I perquè vegi que no som dels que "on vaig dir dildo dic Didac" permetim remetre'l a un antic article d'EV. En ell, la vigorosa ploma (?) del Dottore es despatxa a gust a tots aquesta Cort dels Miracles...

http://endovirtual.blogspot.com/2006/04/je-acuse-sant-joan-desp.html

Dr. Bermúdez dijo...

Com deia l'estimat Miki Moto, en Cuní és un autèntic mestre... en gay saber?

Subscribe