1:57 p. m.

Yas Navidas en er Adbusters

Publicado por Aleix |


Nens i nenes, avui el Buy Nothing Day 2005.

Això vol dir que una colla de guiris ajipiats es dedicaràn a "manifestar-se" pels carrers de casa seva qual rumba del Carlinhos, faràn unes quantes fotos, i se'n aniràn a casa a jugar amb la play.

A mi això em fa una mica de gracia... Sembla que per un ianqui "lo más" es no comprar res. en canvi, no diuen res de consumir... igual és perquè ja no concebeixen posible la falta de consum.

En fin, personalment, el millor d'aquest any és l'entrevista que els ha fet la wired, on posen a parir a la gent que té un blog i ja es pensa que forma part de moviments contraculturals. Sempra m'ha fet gracia la gent que posa a parir la seva base; si segueixen així, acabaràn tornant a ser una mica radicals i tot.

Ara si em perdoneu, em vaig a comprar el dvd d'adusters... Oops!


Subscribe