3:15 p. m.

A favor de la tolerancia

Publicado por Aleix |

Amics i amigues, cal ser tolerants amb els demés. No deixem que l'odi, el rencor o l'enveja ens ceguin l'enteniment. Aquesta és una terra amplia i diversa, formada per gent de totes les condicions, personals, culturals, polítiques i religioses.

I doncs, qui som nosaltres per jutjar els demés? Amb quin dret ens veiem capacitats per desacreditar gent que riu, plora, pateix i disfruta igual? Es que ens hem begut l'enteniment tots plegats? Es que ja no som capaços ni del més mínim respecte?



Una tienda de Mallorca prohíbe la entrada a "perros y rumanos"

Si us plau, no jutgeu els altres només per ser diferents. Que facin faltes ortogràfiques no vol dir que no siguin persones.

Endogàmia Virtual: gent oberta

5 comentarios:

Anónimo dijo...

Ah, la xenofòbia sense eufemismes és la millor.

Val a dir que jo no tinc res contra els romanesos. Jo als que tinc vertadera tírria és als inuit (o esquimals).

NO PUC AMB ELLS!!!!

Aleix dijo...

Té tota la raó, la seva mania d'obligar la gent a cardar amb dones bigotudes hauria de perseguir-se amb tot el pes de la llei. A Romania, com a mínim et fan cardar amb bigotudes menors d'edat!

Ja que hi som, posin-me als peus de les seves senyores, brillant web la que tenen muntada!

Kesoytiza dijo...

Merda, avui s'han avançat vostès al "post"!

M'he hagut de conformar parlant del merda d'en Raúl González.

Però no és el mateix...

Aleix dijo...
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
Aleix dijo...

No defalleixi senyor Guix, a pesar de l'ocasional sprint, la faltoneria es una carrera de fons.

Subscribe