11:49 a. m.

Mitopoiesis i acció col.lectiva

Publicado por Aleix |





Hola amics!

Em dic Ming, Wu Ming. Probablement em conegueu d'alguns èxits com "ataque psiquico en el parque" o "Escriu, que paga en Berlusconi". Però avui us he convidat al meu temple de sabidurida perquè us vull parlar d'un fenomen que ocupa els meus pensament des de fa temps; la creació de mites col.lectius a través del llenguatge. Chúpate esa!



Atenció que va: Això és una sueca.



Mitopoiesi evident a simple vista



Les sueques mitopoiejen en gran mesura gracies al poder col.lectiu del cinema, vegi's si no:







Una síntesi de tantes coses...



Em segui fins aquí? Doncs atenció que bé el moment important. Agafi's las suecas, canvii's una lletra i hop! Mitopoiesis segona part!





Si, si, això es ven en botigues reals



Ah.. Quin prodigi del pensament col.lectiu! Ja ho dèiem, "aquesta revolució no te rostre, se li ha caigut de vergonya fa temps".

Congratulem-nos, doncs, d'aquest nou exercici d'autoinmol.lació contra el sentit del gust burgès. Cada sabateria que dedica una parcel·la del seu espai a les sabates sueques, cada botiga de xinos que les copia (copia barata de la copia barata de sabata, prodigiós!), cada urbanita bicicletero que dubta entre el "verd camuflatge" i el "kiwi acid trip", cadascú d'ells forma part d'aquesta acció col.lectiva destinada a enderrocar d'una vegada per totes els valors caducs i corruptes d'aquesta societat postcolonial.





Gràcies pel vostre esforç, ja falta menys!



Endogàmia Virtual: Crònica d'una mort anunciada



5 comentarios:

Unknown dijo...

Divendres per la tarda, a l'àrea de servei de la Jonquera, entre fuets plastificats i bosses de bocabits, hi havia una munió de sueques de coloraines com aquestes que ha exposat.

I cap de les rosses amb pits grans i mirada viciosa (que per cert, la de la foto té estries).

mrpage dijo...

Buf! I quin parell d'estries!

Pansete dijo...

És cert, té estries. Però, siguem honestos (jo també en tinc) i seriosos (vol dir això que no s'allitaria amb ella? Perquè els asseguro que jo no li faria cap fàstic...).

Pansete dijo...

A tot això, maese, remember que els suecs ja fa temps que ens han menjat el tarro amb Ikea...

Aleix dijo...

Ikea no es suec, és patrimoni de la humanitat.
Miri-ho d'aquesta manera: que ha contribuït més al món que ens envolta, les Billy o el cristu de Taüll?

Subscribe