4:58 p. m.

It had to happen in..

Publicado por Aleix |

Fase 1:







Fase 2:



“Mira no te conozco y no se quien eres. Solo te escribo para pedirte q por favor hagas algo al respecto con el puto foro de “la chica de la mancha del pelo” es denigrante, desagradable y humillanate. Yo soy la implicada y te lo reconozco. No es puta corrida ni puto semen ni nada parecido. ya lo he dicho antes en el foro es MERENGUE, y la verdad igual iba ciega y dije “no me acuerdo” y eso ha dado a mil polemicas, pero en realidad yo solo quiero q se deje de hablar mal de mi..porq la gentuza asi solo hace q meter cizalla y marear… supongo q tu harias mas de lo mismo en mi situación…"

Endogamia Virtual: Igualets que el primer dia

10 comentarios:

Pansete dijo...

"Yo no tengo culpa de ser mujer". Certament: si fossis un home encara series més gilipolles, que ja és dir.

Ay... Que "el delito mayor del hombre es haber nacido..."

Anónimo dijo...

Oh! els dos mites més grans de la xarxa junts! Ara només falta afegir-ne un, aquest: me podrían haber chupado un poco mas el coño, pero bueno

Però no té tanta gràcia.

blondie dijo...

Lo mejor el tonillo del periodista al hacerle la pregunta y su manera tan glamourosa de soplar

mrpage dijo...

Que bo aquest de la tia del trio y la comidita de coño. No el coneixia, veig que aquest programa és una mina.

Unknown dijo...

Jo sóc molt fan de pelea de cholas.

mrpage dijo...

Si si, ja l'havia vist. Una decepció el final. Jo tota l'estona estava esperant que s'acabessin despullant i menjant-se el cony. Peró bé, no es pot tenir tot.

Aleix dijo...

Segurament la noia que es queixa de poca atenció vaginal no era valenciana. Segur que hagués tingut aquell "factor ché" tan apreciat entre els connosieurs d'aquest parc d'atraccions que és la humanitat

Pansete dijo...

Gené, el seu video m'ha arribat al fons de la caixa toràcica.
Amics, de debò que tot plegat no els recorda la caiguda de l'imperi romà?

Anónimo dijo...

http://www.vilaweb.cat/media/imatges/elpunt/portades/ebcn.jpg

Pansete dijo...

Ot.tia!!! ¿¿Lo cualo??

Subscribe