8:57 p. m.

Indignació

Publicado por Pansete |

Això és ja l'acabose!! Atenció:

Ser ‘Lord’ británico ya es posible

El ochenta por ciento de la Cámara Alta londinense se elegirá democráticamente

El ochenta por ciento de la Cámara de los Lores se elegirá democráticamente. Esa es la decisión que han tomado hoy los diputados británicos, que han rechazado la abolición de la institución. Esta decisión de la Cámara Baja fue apoyada por 305 diputados frente a 267, es decir, con una mayoría de 38 votos. Eso si, el veinte por ciento restante seguirá siendo por designación y ahí poco tienen que decir los electores, tal y como sucedía hasta ahora.

(La notícia, en el seu marc simbòlic adequat, aquí).

Però, què s'han cregut, aquestes democrates?!? PERÒ QUÈ FAN?!? Es pensen que ara, de sobte, podran treure als Lords uns privilegis adquirits amb tan poc esforç?! Maleïts siguin!!

Yes, I am very disappointed, darling.

Amics, desapareix l'única institució que ens quedava al món civilitzat com a referent ètic de comportament, un mirall on algun dia volíem veure'ns reflectits. Ai, aquest és un temps hostil a les idees i instucions que promouen el natural domini d'unes races i/o cultures sobre les altres...

Ben aviat, amb tots vostès.

Endogamia Virtual: on el darwinisme social esdevé esport nacional.

1 comentarios:

Unknown dijo...

Quina merda!
Exigeixo que els candidats mostrin en la campanya electoral la roba interior femenina i els dildos que faran servir per foradar-se l'anus en els seus despatxos del parlament!

Subscribe