4:40 p. m.

A peu per Extremadura (II)

Publicado por Pansete |

Molts de vosaltres probablement penseu que Extremadura no ha desenvolupat un art visual de certa qualitat. I és veritat. Però, ¿¡qui vol un art elaborat quan es té un art visual (ai, tremolo) POPULAR?!? Si aneu per Guadalupe, amics, trobareu tota una colla de productes preparats pels simpàtics turistes del nord...

L'Eto'o promocionant el Domund.


L'ombra barbuda del Che persegueix
els 'Magical Endogamic Tour Boys' allà on van.



D'un temps, d'un país.

A dins de l'esglèsia de la basílica de Guadalupe (¡Ojo! Que no té res a envejar a altres basíliques com les romanes San Giovanni Laterano o la mateixa de Sant Pere del Vaticà, fixeu-vos què us dic) moltes imatges m'impressionaren. Però cap com la següent, que s'amaga als ulls del turista despistat, l'ànima pagana del qual no pensa altra cosa que "tengo unas ganas de darme el piro que ni te cuento" (N. del T.: "tinc unes ganes de fotre el camp que no m'hi veig").

Una pietosa mostra d'art sacre
(clickeu la imatge i delecteu-vos amb el text).


I si girem la càmera una miqueta més a la dreta...

Cantem tots: "juuuuun-tooos como hermaaaaaanoooos...
Mieeeeeem-broooos de una igleesiaaaaaa"

Endogamia Virtual: mapping the world since 2005.

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Acojonada me has dejado/Acollonida m'has deixat.

Llastima que no t'hagis dut la rajola dels manaments, perque és ideal per penjar-la al despatx.

jair d dijo...

veig que aquesta excursió-labordeta l'ha deixat impactat. em sembla vostè un nou buñuel, un digne successor d'aquell il·luminat aragonès que va delectar-nos amb "tierra sin pan". aplaudeixo aquest document.

Pansete dijo...

Ja veu: sacrifico les meves vacances per portar-los imaginàriament a tots vostés per llocs impossibles. I ja em veu allà, a l'Espanya abissal, com tot un Josep Maria Espinàs fumant en pipa i muntat en un Mercedes amb aire acondicionat (un altre que ven fum; valent mamón, el puto abuelete...)

Dr. Bermúdez dijo...

A los redactores de "Al filo de lo imposible" no les hace falta ir a buscar lugares lejanos a los que enviar a sufrir a sus documentalistas...

Más peligroso y extremo que el Himalaya: Extremadura

Subscribe