11:49 a. m.

La ciència avança que és barbaru

Publicado por Aleix |

Veieu per què es necessari invertir en I+D?

La raó que els homes visquin menys que les dones està en l'esperma

La raó que els homes visquin menys que les dones pot estar en l'esperma, segons un estudi d'investigadors japonesos que van demostrar en ratolins que hi ha un gen que només s'activa en el sexe masculí i que escurça la vida.

Gracies investigadors japonesos! A la fi entenc totes aquestes imatges:

Si es que el que no expliqui la ciència…

Endogàmia Virtual: Lleugerament descreguts.

3 comentarios:

Dr. Trumbo dijo...

La seva corelació d'imatges em recorda a la cançó de l'ínclit "El Payo Juan manuel" anomenada "niña no te modernices, segona estrofa. A l'Spotify hi és, els hi ho juro.

x dijo...

que bons que sou cabrons !

Anónimo dijo...

I desprès em diuen boig quan dic que a mi, vull que em mantingui una dona.

Quan compleixi els meus 115 anys que em vinguin a entrevistar, cabrons!

Subscribe