5:14 p. m.

21 días sin un puto duro

Publicado por Aleix |

Ara que (per fi!) tinc un dvd amb entrada USB, la meva salut mental ha millorat radicalment. Tot i això, no puc evitar treure el caparró per l’abisme televisiu de tant en tant, i amics, “abisme infinit plè a vessar de zombies devora-cervells” no fa justícia a les coses que, per dir-ho d’alguna manera, “emeten” les cadenes (en gloriós tdt panoràmic amb subtítols, faltaria més).

Gaudint del prime time

De totes les misèries de la graella, una destaca amb especial intensitat: El putus anuncis de les marques. Amics, aquí estem parlant de paraules majors. Tots sabem que els pugrames de la tele son una mera excusa per guanyar pasta amb la publicitat, però fins fa poc les cadenes tenien la intel·ligència? amabilitat? de no restregar-nos-ho per la cara. Ara ja no. Si abans ens enganyaven jurant i perjurant que ells ho feien tot per l’espectador, ara ja passen de tot i confessen tan tranquil·lament que no, que ells ho fan tot per la pasta.

La veritat us farà lliures

O sigui, que les teles han decidir aplicar tot el que han après després d’anys humiliant/ manipulant/exprimint els espectadors, per… vaja, humiliar, manipular i exprimir l’espectador. Visca!

A las pruebas me remito, Jaimito:

Sembla un sketch dels Simpson, però no. Telecinco diu amb tota la jeta que “la marca es libertad”. Con un par.

Un altres que són libertad

Si aquesta promo els ha semblat un acudit dolent, agárrense los machos,perquè encara no han vist res. No se si es telecinco,telemadrid o canal 9, però els perpetradors d’això demostren tenir el mateix nivell que un veterà del vietnam especialitzat en tortura psicològica. Anava a analitzar el subtext del vídeo, però no cal. Aquí no hi ha subtext que valgui, tots els missatges floten en la superfície com cagarros en el mar:

Si no compres marques envies el país a la misèria. Curiosament la cosa aquesta no explicita de quin país es tracta. Corea? Japó? Estats Units? No sé, algun deu ser. El que està clar es que Apaña no és, perquè la grandíssima majoria d’empreses que fan “marques” són estrangeres, mentre la pràctica totalitat de companyies que treballen per Mercadona, Alcampo i demés són 100% nacionals. No sé, igual això acaba sent un anunci d’Apple i nosaltres culpant els de telecinco…

Ah, això ja és un altra cosa. Estètica, minimalista, amb uns efectes de so dignes de les transicions del power point… Si amics, aquí queda clara l’empremta d’aquesta gran organització que és i serà Publiespaña. Espera, Publiespaña? Aquesta Publiespaña? En fi, que el brazo armado de Telecinco torna a les andades amb una superproducció per tots els públics (amb CI<50). Aquí insisteixen molt amb lo del compromís. Igual volen dir el compromís en el que s’han fotut amb la junta d’accionistes.

Li ha agradat la campanya, Don Vito? Ha quedat fina, fina…

La Teletres també en va fer una fa no gaire, però no està al iutub i per tant no existeix. El que si existeix, per desgràcia de la humanitat és això:

Parem-hi atenció, perquè lo que heu tingut la desgràcia de veure és un exercici de funambulisme de tres parells de collons. Telecinco es el mal, i per tant pot anar a sac sense problemes. Però a can Cuatro van dels bons de la pel·lícula, progressistes, bonrollistes etc. I això, des dels temps de la internacional socialista és complicat. Si Cuatro és d’esquerres, no hauria d’estar en contra de les marques, que son una cosa tardo-capitalista-consumista-menja-cocos? No s’hauria de posar del cantó del proletari que compra al Lidl?

Ja ens ho semblava

Es clar que no, il·lusos! Cuatro vol la vostra pasta com tots, però, aquí està la diferencia, ells no ho poden admetre mai. Així que es passen els 27 segons del vídeo fent malabars per tractar-te de putu imbècil, però des de la democràcia i el respecte. Poca gent es capaç d’escriure un guió que inclou perles com “Hola, somos tú, somos nosotros” (??) “el cielo sigue siendo azul” i “la vida es del color con que se mira”. Ni que La Sombra del Viento, oiga.

No se si és el que pretenien, però ho han aconseguit. A SeriesYonkis falta gent!

Endogàmia Virtual: Gratis since 2005.

3 comentarios:

sherrix dijo...

Reflexio 1: i tot perque mercadona no fa anuncis a la tele... i per aixo és tan barat!!!
Reflexio 2: quan tingui peles ja menjaré caviar.
reflexio 3: qiuna gràcia li deu fer als senyors Caprabo/Eroski i Carrefour també amb marca propia i que s'ho gasten amb aqauests desagraïts. Fins i tot el Lidl fa campanyes que van més enllà de la oferta del dia...Jo d'ells els engegava a cagar.

I últim: Les marques blanques no és el que volen denunciar, que no es diuen així, tanoques!

Pansete dijo...

Menudu reportatge d'investigació compromesa li ha sortir, maese! El felicito tot fotent-me un "Donit" i un "neskafette" amb llet.

Aleix dijo...

Riase de la reportera porretas, això si que és gonzo!

Subscribe