3:21 p. m.

Semblances remarcables (once again)

Publicado por Pansete |

Ah... Quant de temps sense escriure a Endogàmia... Ja sé que no em troben a faltar però els ben juro que m'agradaria escriure més del que escric. Però la vida del gandul té aquestes coses, amics. És el que hi ha.

No voldria passar aquesta oportunitat sense desitjar-los un bon any a tots vostés, si és que encara queda algú que ens visita de tant en tant. Si és el cas, per altra banda, m'agradaria proposar-los un nou joc que es diu "descobreix al/s fill/s de puta impostor/s".

¿Seré yo, maestro? ¿Seré yo?


I am the walrus and you are the fish.


Invierta en bonos del tesoro, amigo.

Per si teniu algun dubte, heus ací una pista:



Endogàmia Virtual: nans a espatlles de gegants.

4 comentarios:

Aleix dijo...

Com pot ser que els meus ulls hagin llegit "Ritz" en el micròfon de la foto? En què estaria pensant?

cargol dijo...

Si no dóna més pistes...

mrpage dijo...

Que vell que s'ha fotut el putu Bono...

Aleix dijo...

Amic cargol; el meu pobre cervellet s'ha imaginat Lennon-Bono parlant als microfons de Ritz TV sobre els negrets de l'africa i ha patit un col.lapse.

Un cop recuperat, m'he tranquilitzat al veure que es tracta de RTL2 (http://www.rtl2.de/) un canal la mar de compromès amb la lluita contra les desigualtats socials.

Subscribe