11:10 a. m.

Altres damnificats

Publicado por Aleix |

4 comentarios:

Questionaire dijo...

Se m'escapa. Ho sento.

Aleix dijo...

El felicito. Això vol dir que vostè no ha hagut de viure els anys de pujolisme on Baltasar Porcel era el gurú oficial de la cultura catalana.

El que vostè esta veient es la suma total de fans de Porcel; marmotes, cargols, algun arbre despistat i en pujolet.

(No hi he posat la Mari Pau Janer per evitar que algun de vostès digués que se la follaria, ja hem tingut prous ensurts aquests dies.)

Anónimo dijo...

Ei, doncs a mi sempre (qui diu sempre, diu des que tinc ús de raó, és a dir, els últims 3 anys) m'ha agradat la seva producció literària...

També és cert que més per portar la contrària als "intel·lectuals d'esquerres" que altra cosa. Si l'hagués enganxat fa 15 anys, me n'alegraria de la seva mort i tot.

Tinc més jaquetes que diners.

Josep dijo...

Ratio llibres llegits/llibres que m'agraden del Baltasar Porcel: 1/1, 100%

Ratio articles llegits/articles que m'agraden del Baltasar Porcel: 0/50, 0.00%

I ara l'autocita de rigor:
http://descans.blogspot.com/2009/07/tu-porcellus-eris.html

Subscribe